Herttoniemi harmaa/hopea b6 avant s4/a4 kilvenalunen sekä edessä että takana. Shellin valoissa jouduit alistumaan vaihtolava auton perään jolla olin liikenteessä. Tuntomerkkeinä oranssi lava ja tyhmä naama sivupeilissä kun yritin pälyillä. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiHerttoniemi harmaa/hopea b6 avant s4/a4 kilvenalunen sekä edessä että takana. Shellin valoissa jouduit alistumaan vaihtolava auton perään jolla olin liikenteessä. Tuntomerkkeinä oranssi lava ja tyhmä naama sivupeilissä kun yritin pälyillä. :)
Comment
-
Olikos joku täältä cabrion kanssa tuossa nuolitien teboililla? Tai lähinnä lähti siittä risteyksestä kohti katriinantietä sutien alta pois, kun olin kääntymässä kohti kaukokiitoa.
Ja kävikös joku tankilla keimolan nesteellä, kello oli jotain 18.45-19.00. Musta, ehkä, farkku. Ihan kun olisi ollut alunen takana. Ei oikein tarkemmin nähny siinä tihku sateessa motarin puolelta.
Comment
-
Minähän se. Musta merkki tilauksessani niin en oo vaivautunut laittamaan orkkista paikoilleen.. Ilmeisesti pidät farkkuasi siinä 10-kiskan kulmilla parkissa? Yritin muuten morottaa tuossa tällä viikolla yksi aamu kun vetelin röökiä siinä rapun edessä yövuorosta kotiutuneena. Et huomannut, kun oli herralla katse maassa kävellessäsi kohti työmaata.
Comment
-
Huomiona vaan: Bongasin ketjusta, että täällähän nykyisellä asuinkunnassa(Nurmijärvi) on paljon samanhenkisiä Bongaus harrastajia ;) (Nurmijärvi-Rajamäki-Klaukkala jne)
Itse kurvailen tässä yleensä mustalla S6 C5 farkulla (mikä erottuu ehkä suht rumilla ABT:n 2x2 ulostulon putkistolla ja tummilla takavaloilla + tietty clubin alusilla)
Nim. "Kesäkuussa Nurmijärvelle muuttanut"
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viestiPerjantaina Lahdessa Mytäjäisten liikenneympyrään tultaessa (keskustan suuntaan ajettaessa) musta S4 (tais olla sedan?) kilvenalusilla siinä klo 17 tietämillä. Taisit jatkaa keskustaan, ite käännyin Kärpäsenmäen suuntaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viestiPerjantaina Lahdessa Mytäjäisten liikenneympyrään tultaessa (keskustan suuntaan ajettaessa) musta S4 (tais olla sedan?) kilvenalusilla siinä klo 17 tietämillä. Taisit jatkaa keskustaan, ite käännyin Kärpäsenmäen suuntaan.
Comment
-
Eihän ollut Mettäläinen n. 15:20 Kivikon kohdilla ajamassa Kehä I länteen? Hyvin samannäköinen C5-farkku ~14" vanteilla. ;)
Toinen bongaus: Ajoin Kehä III:selta Hämeenlinnanväylälle harmaan B6 sedanin eteen. Hetki ajeltiin peräkkäin ja pyyhkäsit ohi. Alunen takana. Hämeenlinnanväylä pieni kysymysmerkki kun en oikein tiennyt itsekään missä olin. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiEihän ollut Mettäläinen n. 15:20 Kivikon kohdilla ajamassa Kehä I länteen? Hyvin samannäköinen C5-farkku ~14" vanteilla. ;)
Toinen bongaus: Ajoin Kehä III:selta Hämeenlinnanväylälle harmaan B6 sedanin eteen. Hetki ajeltiin peräkkäin ja pyyhkäsit ohi. Alunen takana. Hämeenlinnanväylä pieni kysymysmerkki kun en oikein tiennyt itsekään missä olin. :D
Jos olit niin voi että ku mulla kuola valu ku kattelin sun autoos :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiEi kai ketään edes hieman järkeä omaava liiku siellä päin helsinkiä ?
Alkuperäinen kirjoittaja I´ts a turbo Näytä viestiolitkos sinä sillä mustalla b6 s4?
Jos olit niin voi että ku mulla kuola valu ku kattelin sun autoos :D
Comment
-
Mremosen vitonen bongattu ilmeisesti omalta parkkipaikaltaan, kävin heittää pojan synttareille sinne teidän naapuri taloihin. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tuxo Näytä viestiB6 S4 farkku kilvenalusella oli lähdössä linnainmaan prisman pihasta n. klo 16.15 äsken
Comment
Comment