Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Herttoniemi harmaa/hopea b6 avant s4/a4 kilvenalunen sekä edessä että takana. Shellin valoissa jouduit alistumaan vaihtolava auton perään jolla olin liikenteessä. Tuntomerkkeinä oranssi lava ja tyhmä naama sivupeilissä kun yritin pälyillä. :)

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
      Herttoniemi harmaa/hopea b6 avant s4/a4 kilvenalunen sekä edessä että takana. Shellin valoissa jouduit alistumaan vaihtolava auton perään jolla olin liikenteessä. Tuntomerkkeinä oranssi lava ja tyhmä naama sivupeilissä kun yritin pälyillä. :)
      Minä. Olin tulossa firman saunailtaan

      Comment


        Olikos joku täältä cabrion kanssa tuossa nuolitien teboililla? Tai lähinnä lähti siittä risteyksestä kohti katriinantietä sutien alta pois, kun olin kääntymässä kohti kaukokiitoa.

        Ja kävikös joku tankilla keimolan nesteellä, kello oli jotain 18.45-19.00. Musta, ehkä, farkku. Ihan kun olisi ollut alunen takana. Ei oikein tarkemmin nähny siinä tihku sateessa motarin puolelta.

        Comment


          Tulikos angra tänään vastaan ysitiellä vähän Vaajakosken ABC:ltä Laukaan suuntaan?

          Comment


            Juu, todennäköisesti. Viikonlopun viettoon oltiin matkaamassa.

            Etäinen muistikuva on, että olisin nähnyt punaisen B6:n samoilla paikkeilla :)

            Comment


            • Duken imola-A5 bongattu Shellin kohdilla. Piristää hyvin syksyistä maisemaa :)

              Comment


                Ikkunasta kun katsoo ulos puiden lehtiä niin Dukehan on maastovärissä :)

                Comment


                  Keltaisen auton omistaneena voin allekirjoittaa tuon, syksyisin se väri ei paista yhtään niin paljon silmään kuin muulloin.

                  Comment


                  • Perjantaina Lahdessa Mytäjäisten liikenneympyrään tultaessa (keskustan suuntaan ajettaessa) musta S4 (tais olla sedan?) kilvenalusilla siinä klo 17 tietämillä. Taisit jatkaa keskustaan, ite käännyin Kärpäsenmäen suuntaan.

                    Comment


                      Minähän se. Musta merkki tilauksessani niin en oo vaivautunut laittamaan orkkista paikoilleen.. Ilmeisesti pidät farkkuasi siinä 10-kiskan kulmilla parkissa? Yritin muuten morottaa tuossa tällä viikolla yksi aamu kun vetelin röökiä siinä rapun edessä yövuorosta kotiutuneena. Et huomannut, kun oli herralla katse maassa kävellessäsi kohti työmaata.
                      Niinhän se on et leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Huuda seuraavalla kerralla :D Juu farkkua pidän siinä kiskan vieressä kun toimisto on siinä yläkerrassa.

                      Comment


                        Huomiona vaan: Bongasin ketjusta, että täällähän nykyisellä asuinkunnassa(Nurmijärvi) on paljon samanhenkisiä Bongaus harrastajia ;) (Nurmijärvi-Rajamäki-Klaukkala jne)

                        Itse kurvailen tässä yleensä mustalla S6 C5 farkulla (mikä erottuu ehkä suht rumilla ABT:n 2x2 ulostulon putkistolla ja tummilla takavaloilla + tietty clubin alusilla)

                        Nim. "Kesäkuussa Nurmijärvelle muuttanut"

                        Comment


                          Pistetään korvan taakse ;)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viesti
                            Perjantaina Lahdessa Mytäjäisten liikenneympyrään tultaessa (keskustan suuntaan ajettaessa) musta S4 (tais olla sedan?) kilvenalusilla siinä klo 17 tietämillä. Taisit jatkaa keskustaan, ite käännyin Kärpäsenmäen suuntaan.
                            Tyhmä kysymys mutta missä kohti Mytskyn lähellä on ympyrä? :()

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viesti
                              Perjantaina Lahdessa Mytäjäisten liikenneympyrään tultaessa (keskustan suuntaan ajettaessa) musta S4 (tais olla sedan?) kilvenalusilla siinä klo 17 tietämillä. Taisit jatkaa keskustaan, ite käännyin Kärpäsenmäen suuntaan.
                              Jos kyydissä oli kaksi komeaa jönssiä matkalla salille ja kuski oli erityisen myskinen, niin se olin minä ;) Sanoin kaverille heti vanhan starkin valoihin tullessa, että siinä on klubilainen ässällä. Moro vaan.

                              Comment


                              • Järvenpää n. Klo 1900 sininen b5 farkku IMG-xxx. Starkilta käännyin perään valkoisella sprinterillä ja myöhemmin erkanin sipoontielle. Väläytin pitkiä kun havaihduin liian myöhään kun puhuin "handsfreehin" :)
                                Itse ainakin ajellu aivan nollat taulussa kun ketään huomaa =)

                                Comment


                                  Kukas ajeli kahen jälkeen myllymäen katua partekille päin ja liikenne ympyrästä simolantien nesteelle punertavalla C6 avantilla. klubi alunen näky olleen.

                                  Itse kaahailin firman punasella jumpperilla.

                                  Comment


                                    Joku ajeli noin 13oo Valion kohdilla mustalla sedanil vastaan. Kilven alusen kerkesin näkee edes mut en muuta kun jotain sähläsin :)

                                    Comment


                                      Eihän ollut Mettäläinen n. 15:20 Kivikon kohdilla ajamassa Kehä I länteen? Hyvin samannäköinen C5-farkku ~14" vanteilla. ;)

                                      Toinen bongaus: Ajoin Kehä III:selta Hämeenlinnanväylälle harmaan B6 sedanin eteen. Hetki ajeltiin peräkkäin ja pyyhkäsit ohi. Alunen takana. Hämeenlinnanväylä pieni kysymysmerkki kun en oikein tiennyt itsekään missä olin. :D

                                      Comment


                                        Ei kai ketään edes hieman järkeä omaava liiku siellä päin helsinkiä ?

                                        Comment


                                        • Ei niin yllättäen, J.Phoenixin, Cabrio omassa pihassa, kiitosta vielä yli interwebsin o-renkaista :)

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viesti
                                            Eihän ollut Mettäläinen n. 15:20 Kivikon kohdilla ajamassa Kehä I länteen? Hyvin samannäköinen C5-farkku ~14" vanteilla. ;)

                                            Toinen bongaus: Ajoin Kehä III:selta Hämeenlinnanväylälle harmaan B6 sedanin eteen. Hetki ajeltiin peräkkäin ja pyyhkäsit ohi. Alunen takana. Hämeenlinnanväylä pieni kysymysmerkki kun en oikein tiennyt itsekään missä olin. :D
                                            olitkos sinä sillä mustalla b6 s4?
                                            Jos olit niin voi että ku mulla kuola valu ku kattelin sun autoos :D

                                            Comment


                                              Mäntsälän Shellillä punainen B6 sedan, oliko joku täältä?

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                                                Ei kai ketään edes hieman järkeä omaava liiku siellä päin helsinkiä ?
                                                Eihän tämä nyt vastannut kysymykseen.. ;)
                                                Alkuperäinen kirjoittaja I´ts a turbo Näytä viesti
                                                olitkos sinä sillä mustalla b6 s4?
                                                Jos olit niin voi että ku mulla kuola valu ku kattelin sun autoos :D
                                                Jepa, eiköhän tässä samasta kohtaamisesta puhuta. Ei kyllä ole kuolauksen aihetta, kun on aivan perus ässä "fuck ugly" ((c)pulla) vanteilla. :) Noh, ensi kesäksi ne vaihtoon. Terve vain, tietääpähän ensi kerralla kohdatessa kuka on ratin takana.

                                                Comment


                                                  Hopeanvärinen C5 S6 sedan tänään Espoossa Haukkalammella Nuuksiossa.

                                                  Comment


                                                  • Meikä lienee kyseessä, hiukan oli vaikeuksia löytää parkkipaikkaa sieltä. Terve vaan.

                                                    Comment


                                                      Jonkin aikaa siellä sai pyöriä ennen kun kolo omallekin autolle löytyi. Sitten kun pääsi keltaiselle reitille niin ruuhkat helpotti. :)

                                                      Comment


                                                      • Me käveltiin tuo keltainen reitti läpi. Meikälainen punaisessa hupparissa mustan lippiksen kera, mukana pari naishenkilöä, jos satuit tulemaan vastaan.

                                                        Comment


                                                          Mremosen vitonen bongattu ilmeisesti omalta parkkipaikaltaan, kävin heittää pojan synttareille sinne teidän naapuri taloihin. :)

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja tuxo Näytä viesti
                                                            B6 S4 farkku kilvenalusella oli lähdössä linnainmaan prisman pihasta n. klo 16.15 äsken
                                                            tais olla mun musta ässä. ainaki tohon aikaa oltii emännän kanssa siellä

                                                            Comment


                                                            • Tänään viiden maissa Pirkankadun ja Santalahdentien risteyksen kohdilla parkissa tumman harmaa B7 Avant RS6-vanteilla. Ajelin ohi Pirkankatua pariin kertaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X