Tornion keskustassa ajeli matalahko valkoinen b8 ja tais olla mustat vanteet, tänään päivällä, olisiko ollut kahden tai kolmen aikaan. Ihan hieno peli!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiKovasti konsonantiksi katsoin kun oli kiiltävät sivupeilit. Vanteita en huomannut stalkata tarkemmin mutta suuntana oli Aleksis Kiven kadun A1-Autokatsastus.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiJuhani Näytä viestiTornion keskustassa ajeli matalahko valkoinen b8 ja tais olla mustat vanteet, tänään päivällä, olisiko ollut kahden tai kolmen aikaan. Ihan hieno peli!
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiseepra ajeli joskus 12.30 mäkeliininkatua ässällänsä
Comment
-
Matala vihreä B5, jossa nätisti kaaresta yli tulevat valkoset leveät vanteet. Ajoit kehäkolmosella länteen 16.00. Menit mun edelle vasemmalla kaistalla, käännyit hämeenlinnanväylälle ja tulin perässä muutama auto välissä. Harmi ku en nähny miten menit keimolan kohdalla sen kaistanpoikki menevän montun/uran yli, sen verta lähellä kaarta hipo kumit jo "tasasella" tiellä. Liekköhän joku täältä?
Comment
-
Viininpunainen B8 Avant kilvenalusilla ohitti juuri meidät Joroisten kohdalla.Viimeksi muokannut jronkainen; 16.9.2013, 08:30.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiImola gelb A7 kivimaan salen parkkipaikalla tänään joskus klo 19 jälkeen. On se aika mukavan erottuva väri... :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiPaha sanoa autoa näkemättä mutta perinteisesti isoihin koreihin ei noi huomiovärit ole kovin hyvin istuneet.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiImola gelb A7 kivimaan salen parkkipaikalla tänään joskus klo 19 jälkeen. On se aika mukavan erottuva väri... :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jupe Näytä viestiKilleri bongattu avolla puoli seiskan maissa eiranrannassa kruisailee. Olin itse siinä koiran kanssa lenkillä.
Comment
-
-
Eilen josku kuuden - seittemän maissa Japi ajeli Nurmeksentietä ja Carlssonin liikenneympyrässä ajeli joku sininen b6 pinkeillä vanteilla. Torstaina taas melko maan läheinen harmaa b7 avantti clas ohlsonin talon edessä parkissa ja joka päivä peltolan amiksella b6 avantti, valkonen jossa on baby blue vanteet.
Juho jos minua tarkotat niin oma auto on ollut tänään ihan vaan kotipihassa :D
Comment
Comment