Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tulipa bongailtua tuommonen miksikäs nyt sanoisi matta kuparinen/oranssi/kultainen :D b6 s4 farkku herttoniemessä. Tuli ajeltua punaisella pörisevällä ibizalla perässä hetki :)

    Comment


      Lienee ollut tämä: http://www.nettiauto.com/audi/s4/5877445

      Comment


        Juurikin kyseinen auto :D

        Comment


        • Hopeinen A6 bongattu noi klo.12.00 Seppälässä, Prismaan kääntyi edestä.
          (Tunnarialunen ainakin takana)

          Comment


            Ajeliko turbokiisseli klo 15.30 maissa kaltimontien Nesteen risteyksessä? Lähdit Kuopion suuntaan.

            Olin mustalla farmari a4 b5:lla liikkeellä.

            Comment


            • Kukas ajeli 12 maissa 2-tiellä Forssan kohdalla, tummalla S4:lla kilvenalusella varustettuna? Ajelin hetken perässä.

              Comment


              • Kuopiossa sininen b6 quattro tarra kyljessä pelastusopistolta risteyksen yli jynkkään päin ajeli vastaan, aluset oli takana. Terve vaan, ite olin valoissa harmaassa vastaavassa laitoksessa oottamassa.

                Comment


                  Kukas ohitteli mustalla a5/s5 minut motarilla noin klo. 19.00 kun nousin oritkarin rampista ja minä vuorostaa ohitin sinut kaakkurin rampin kohdalla? Olin havaitsevinani klubitarran takasivulasissa.
                  Viimeksi muokannut any1; 6.9.2013, 18:16. Perustelu: tarkennusta

                  Comment


                    Toveri Kalsin juna bongattu Hämeenlinnan keskustassa kadunvarsiparkissa.

                    Comment


                    • Kukas ajeli n20 km Joutsan pohjoispuolella hopealla a4 b6 (tai b5) vastaan, klubialunen oli alla mutta morottaa en hoksannu? Ite tolla omalla nelosella..

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja atak Näytä viesti
                        Tahkolla tuli vastaan aamulla klubilainen c5 farmarilla. Olin katsovinani että oliko jopa pulleat lokarit? Maskin alaosa oli ainakin teipattu.
                        Vastaan tulin sinisellä volvon kuorma-autollla.
                        Meikäläinen kävi aamupäivästä lenkkeilemässä Tahkolla. Autossa on allroadin muovikaaret, eli ihan oikein bongasit

                        Comment


                        • Kenenkäs harmaa b6 sedän on hervannan shellin pihassa tällä hetkellä??

                          Comment


                          • Fiksun näköinen A6 bongattu jkl: sokoksen parkkihallista 6.9 klo 16.
                            Olin se viereinen keltainen hirvitys.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
                              Tulipa bongailtua tuommonen miksikäs nyt sanoisi matta kuparinen/oranssi/kultainen :D b6 s4 farkku herttoniemessä. Tuli ajeltua punaisella pörisevällä ibizalla perässä hetki :)
                              Meikäläinen sillä suhaili menemään, kaverin auto. Hyvin tuntu Seatti liimautuvan konttiin kiinni ;)

                              Comment


                              • Kuopion Laakkosella tänään punainen R8. Jotain päälle 200k oli hintaa. Liekköhän joku paikallinen sen joskus ostaa. :D

                                Comment


                                • Olikos joku clubilainen eilen Lahen kohalla E75 kohti Helsinkiä pokkaamassa pikavoittoa? Luultavasti tuli ylinopeudesta ja joskus abaut 23:00 aikaan..? Harmaa farkku, en siin pimeydessä muuta huomannut.
                                  Kiitos, veit mun puolesta sakot, itse siinä ajelin fiilispohjalta tuijottamatta mittaria, 145km/h tais olla vauhtia, kun huomio kiinnitty aurojen kääntöpaikalla olevaan prätkäpoliisiin...:s Toivottavasti ei lappu lähteny. :D

                                  Comment


                                    Kenes b5 S4:n perässä Töölössä ajoin pienen hetken lauantai iltana.

                                    Comment


                                    • Klubi aluset bongattu punaisessa Audissa tänä aamuna Voionmaankoulun valoissa noin klo. 8.00

                                      Comment


                                        Kenes b5 S4:n perässä Töölössä ajoin pienen hetken lauantai iltana.
                                        Saatoin olla minä, tummansininen joskus klo 20 aikaan.

                                        Comment


                                          Aika ja väri täsmää. Olin perässä ehkä 300m matkan. Musta 4f ja kusisumarit päivävaloina..

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Skebeli Näytä viesti
                                            Klubi aluset bongattu punaisessa Audissa tänä aamuna Voionmaankoulun valoissa noin klo. 8.00
                                            Se olin minä, vissiin taisin myöhästyä lapasen nostossa.

                                            Comment


                                            • MacceS4 Kupittaan CM:n nurkilla ~18:55?

                                              Comment


                                                Taidettiin nähdä Ghousti Rinnekadun nesteellä tänään. Näyteikkuna kommenteista päätellen autokauppaa hieromassa.

                                                Comment


                                                  Noiden kusisumareitten avulla kysynkin, että olitko Nikke viikko sitten lauantaina ajelemassa nelostietä kohti pohjoista? Tarkempaa paikkaa en muista, mutta vettä sato pirusti :) Musta, pitkäkatto kusisumareilla tuli vastaan iltapäivällä.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                                    Taidettiin nähdä Ghousti Rinnekadun nesteellä tänään. Näyteikkuna kommenteista päätellen autokauppaa hieromassa.
                                                    Jeps ja hierottiin ihan loppuun asti :)

                                                    Comment


                                                      En oo ollu siellä päin ja mulla on lyhyellä katolla oleva malli.

                                                      Comment


                                                      • ILZ- xxx musta sedan S6 C6 Kajaanin pohjolankadun parkissa. Oli mukava ilmestys!

                                                        Comment


                                                          Aamulla Helsingissä Teollisuuskadulla kilvenalusilla varustettu matala C5 S6 sedan. Sinäkö?

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
                                                            Aamulla Helsingissä Teollisuuskadulla kilvenalusilla varustettu matala C5 S6 sedan. Sinäkö?
                                                            Aika ja paikka täsmää kyllä, konsonantti ei vieläkään... Joku joskus matalaks väittäny, jos alla oli törkysisällä majailevat laina vanteet (S4 orggikset) ni sitten osu kohilleen.

                                                            Comment


                                                              Kovasti konsonantiksi katsoin kun oli kiiltävät sivupeilit. Vanteita en huomannut stalkata tarkemmin mutta suuntana oli Aleksis Kiven kadun A1-Autokatsastus.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X