Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Micce84

    B7 oli musta ja aika juurikin tuossa kasin jälkeen niin minähän siellä olin emännyksen kera
    Kyllähän tuo musta oli ja kavereiden kanssa käveltiin vastaan juuri kun olitte lähdössä pois :)

    Comment


      Teen tässä matkaa kouvostoliittoon ja heti alkumatkasta tuli ensin musta B5 farkku ässä vastaan muukon suoralla ja melkein heti perään saimaan-kanavan kohdilla imola B5 farkku ässä. Nostin lapasta molemmille kun erotti varsinkin jälkimmäisen jo pitkältä :)

      Comment


        Tulikos JJ äsken Sunin risteyksessä Motonettiin päin, olin piilossa uuden A6:sen takana? Pohjamaalissa oleva RiSa näytti vilahtavan...

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viesti
          Tulikos JJ äsken Sunin risteyksessä Motonettiin päin, olin piilossa uuden A6:sen takana? Pohjamaalissa oleva RiSa näytti vilahtavan...
          Juu voipi hyvin olla, että niillä kohilla oltiin ;)

          Comment


          • Rauhankadun shellin ohi ajoi tossa kello 18 jälkeen harmaa b7 avant jossa clubin kilvenalunen takana. Kuka lie?

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viesti
              Kyllähän tuo musta oli ja kavereiden kanssa käveltiin vastaan juuri kun olitte lähdössä pois :)
              Jeps, piti vähän iltapalaa hakea. Oltiin tulossa Kiikoisista jossa Audi sai uuden sisustan, normikankaat vaihtu s-line puolinahkoihin. :)

              Jottei menisi ot:ksi niin Killeri "bongattu" koodailuapuna b7:n airbag boksille. SUURKIITOS Killerille avusta. :) Ja 8866:lle neuvosta kysyä Killeriltä apuja. Ei muuten helpottanu yhtään Cabriokuumeeseen Killerin todella nätti peli. :D

              Comment


                Mahtokohan joku täältä kurvailla eilen vastaan Haminassa salmenvirrantiellä joskus 16:30 jälkeen mattamustalla B5 sedanilla? Valkoset vanteet oli alla. Sen enempiä en ehtiny mopon selästä bongaamaan...

                Ja toinen bongaus illemmalta: hyväntuulentietä Kotkaan päin joskus ysin maissa B6 avant, ehkä tumman sininen, vannetta, alustaa, kalvoa, yms. ajeltiin samaa matkaa tovin verran. Käännyit Hovarille päin...

                Comment


                  vartti sitten valkoinen matalahko b8 sedan tummilla rs6 vanteilla Subin edessä. Joku torspo oli saanut mielestään nerokkaan idean ja nakannut kebapinjämät konepellille. Omistaja oli juuri ottamassa kuvia autostaan.

                  Comment


                    Japi bongattu eilen sinisella taisteluvainulla Shellillä.. tai sit ei ollu Japi :P

                    Comment


                      Hopeanvärinen B6 Avant tänään n. klo 11.30 Helsingissä Hermannin rantatien ja Työpajankadun risteyksessä. Ainoa joka antoi tilaa Työpajankadulta virheillä tuleville. Muut vaan seisoi keskellä risteystä tukkimassa sitä.

                      Comment


                      • Eilen illalla Palokassa kilvenalusilla varustettu sininen A2, jossa toinen etulyhty pimeänä... Kuulemma jälkikasvulla auto lainassa ;)

                        Comment


                        • Tuliko joku vastaan hopealla B6:lla noin klo 12 jälkeen Muhos-Oulu -välillä? Olin näkevinäni kilvenalusen edessä. Ajelin ite tummansinisellä C4 Avantilla.

                          Comment


                          • Juuri äsken Hesarilla hopea C5, vihellyksestä päätellen bit? Jengitunnusta sekä edessä etä takana. Itse jalan liikenteessä Kaarlenkadun ja Hesarin risteyksessä.
                            Viimeksi muokannut Micce84; 27.8.2013, 15:27. Perustelu: Typo

                            Comment


                              Kukas oli tankkaamassa mustaa B6 sedania äskön mun kanssa samaan aikaa partolan ST1:llä?

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viesti
                                Juuri äsken Hesarilla hopea C5, vihellyksestä päätellen bit? Jengitunnusta sekä edessä etä takana. Itse jalan liikenteessä Kaarlenkadun ja Hesarin risteyksessä.
                                Hep! Tosin ihan pikkulohko 1.8 toi on :)

                                Comment


                                  Parit pongaukset peräkkäin, klo kolmen maissa Kuopion Petosen valintatalon pihalla nogaro blau A4 B5 ja volttikadun risteyksessä Gigantin kulmilla neljän jälkeen siisti vanhempi hopeanharmaa c4 satku? Kilvenaluset molemmissa, itse tuolla mustalla lintta A4:llä liikenteessä.

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viesti
                                    Japi bongattu eilen sinisella taisteluvainulla Shellillä.. tai sit ei ollu Japi :P
                                    Tarkoitatko sellaista sinistä vääränmerkkistä vaunua jolla olin aamulla siellä? Illemmasta olin Audin värisellä Suzukilla.

                                    Comment


                                    • Äsken Porvoossa Mannerheimintiellä punainen b8(?) koppanen avantti klubitarralla? Foorumilaisia?
                                      Ajelin sua vastaan mustalla b6:lla.

                                      Comment


                                        Pitäjänmäen takkatien rengasliikeen luona B6 perse tunkattuna ilmaan, näytti olevan clubikilvenalusta.

                                        Comment


                                        • volttikadun risteyksessä Gigantin kulmilla neljän jälkeen siisti vanhempi hopeanharmaa c4 satku? Kilvenaluset molemmissa, itse tuolla mustalla lintta A4:llä liikenteessä.
                                          Olin kyllä siihen aikaan ko.paikassa liikenteessä ja mustan a4 näin niinkuin ohimennen. Mutta, mutta ei se meikän c4 sentään niin siisti ole, vaikka aika ja väri (titan grey) täsmäävätkin, joku muu varmaankin sitten;(.

                                          Comment


                                          • Kukas oli tankkaamassa mustaa B6 sedania äskön mun kanssa samaan aikaa partolan ST1:llä?
                                            No minähän se sielä olin.

                                            Comment


                                              Eilen bongattu jupe ottamaasa myyntikuvia Hernesaaressa.

                                              Comment


                                              • Musta s2 avant kilvenalusilla lohjan sso:n hiekkaparkissa. Kilvenaluset näytti olevan.

                                                Comment


                                                • Kukas kääntyili länsi-patelaan tänään tumman vihreällä C4 S6 avantilla (?), kilvenaluset, ehkä clubin. Ite tolla nelkun rottelolla ajelin perässä jatkaen Pateniemen keskustaa kohti..

                                                  Comment


                                                  • Metsässä Hesburgerin risteyksessä Mäkkylän aseman kohdalla.

                                                    Comment


                                                      Kukas kurvaili koulukatua ennen kolmea hopealla A4 B5 1.8tq sedanilla.
                                                      Kivannäköset vanteet BBS? oli alla ja klubialunen. Itsehän ajelin siunun perässsä sillä punasella citroenin pakettiautolla.

                                                      Comment


                                                        Metsässä Hesburgerin risteyksessä Mäkkylän aseman kohdalla.
                                                        Hyvin mahdollista, joka aamu tuossa tulee junnattua, kun pitää mennä pajalle sovittamaa asiakkaiden vääriä osia ;)

                                                        Comment


                                                          Rs Sininen S4 b5 seisoo Kirrin Nesteellä AGB-??? .Kerho tarra lasissa. Onko se mennyt rikki?
                                                          Ollut jo pitempään samassa paikassa...

                                                          Comment


                                                            Keimolan nesteellä oli tumman harmaa A4 b6 sedani. Kuski jutteli ilmeisesti kavereittensa kanssa siinä auton vieressä.
                                                            Ite menin hakemaan kahvia ja ajoin siitä sinne taakse parkkiin. Kello oli hiukan yli 20 ku kävin.

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                                                              Eilen bongattu jupe ottamaasa myyntikuvia Hernesaaressa.
                                                              Juu siellä tuli fotoja räpsittyä. Aika liikenne oli tuossa satamassa, kun jengi tuli laivoja katsomaan ja lenkille

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X