Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viesti
    //MTT: Juu, töistä olin tulossa.. Aattelinkin että oot hallilta kotiin päin menossa. Millaiset käppyrät äijät sai ajettuu koneeseen ja huomasiko heti perse dynolla eron vanhaan??
    Softa vaikuttaa todella hyvältä! Pääset henk.koht. testaamaan reilun viikon päästä ;) Vuodatin tuntojani aiheesta tuolla diisseli puolella 3 litrasten lastutus topicissa...

    Comment


      Kenen musta B7 avantti ilmeisesti VMRn titaanin harmailla vanteilla ykkösrastin pihassa Kuopiossa klo 10 nurkilla tänä aamuna?

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viesti
        Kenen musta B7 avantti ilmeisesti VMRn titaanin harmailla vanteilla ykkösrastin pihassa Kuopiossa klo 10 nurkilla tänä aamuna?
        Minun kehonsiirrinhän se! Vähän ton jälkeen itse bongasin sinisen b5 rs4 Bilteman hoodeilla.

        Comment


        • Taisi olla 3.0taisto nimimerkki jonka kanssa jutustelin katsastusasemalla tyrnäväntiellä neljän aikoihin.

          Tero, joo ihmettelin kanssa sitä bemua, roikkui ihan puskurissa koko sillan yli. Helposti provottu kun kevyelläkin kaasulla ylämäkeen ampui jo perään. Hirmu kovat pärinät siinä oli, kuului minullekin hyttiin ne sieltä takaa.

          Comment


          • Musta b8 avant tdi mustalla maskilla tuli kuopiosta takana leppävirralle päin. Ohitit kotalahden jälkeen minut. Olin punaisella kuorma-autolla liikenteessä iso punamusta kompura kyydissä. Näytti kilvenaluset olevan...

            Comment


              Imolagelb B5 S4 (tai siltä ainakin näytti kauempaa) tänään Hertsikassa kolmen pintaan.

              Comment


                Sininen B6 s4 savonlinnassa sokkarin parkissa kävi revittelemässä? Onkohan täältä kuka. Hyvältähän se kasi kuulosti.

                Comment


                • Olikohan jarpaleen avo-TT jonka perässä ajoin espoon keskuksen kohdalla. Kilvenalunen oli takana ja kuskilla hellehattu päässä.

                  Comment


                  • Musta D4 rek. AUD-1 oli juuri äsken Pohjois-Tapiolan ABC:llä. Komia on!

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viesti
                      Olikohan jarpaleen avo-TT jonka perässä ajoin espoon keskuksen kohdalla. Kilvenalunen oli takana ja kuskilla hellehattu päässä.
                      No joo. Olen minä siellä tänään ajanut. Ajelin suurin piirtein 16-17 aikaan Finnoontietä Suomenojalle ja takaisin. Tumman vihreällä avokilla rätti alhaalla ja puskahattu päässä. :)

                      Comment


                      • Taisin turbokiisselin perässä ajella eilen about 18 aikoihin kajaanin tiellä keskustasta -> mäkkärille asti. Harmaa A4 B8 avant kilvenalusella, ja kuulosti siltä että putkistoa laiteltu? Ajelit sen verran reippaasti etten pääsy rinnalle morjestamaan ;)

                        Comment


                        • Mikero bongattu eilen illalla linja-autoaseman kohdalla liperissä, ja harmaa a4 parkissa rantamakasiinilla trailerin kanssa. Näytti ihan kuin olisi ollut kilvenalunen, ei saanut kunnolla selvää vedensatamisen takia :D

                          Comment


                          • saikos tommi[fin] rakennettua hyllyt autotalliin, kävit ostelee tarpeita.

                            Comment


                            • Musta 8N tt hopeisilla peileillä ja näytti että olisi a8 vanteet alla. Punaisen tallin edessä seisoi jossain 88 tien varrella vieremän puolella.

                              Comment


                              • Kuortin ABC:llä eilen vähän ennen seiskaa musta S4 B5, tunnisteina clubikilpeä ainakin takana, nyrretarra kontissa ja kilpi EXB-xxx. Komia kun mikä, oli tainnut kokea hellää huolenpitoa vastikään kun niin puhtaana oli. :)

                                Comment


                                  Saman laitteen bongaain itsekin eilen, kun ABC:llä kävin kaupassa pyörähtämässä :) Nätti laitos!

                                  Comment


                                  • Juuri äsken Rönössä valkoinen R8. Nätit äänethän siitä lähtee :)

                                    Comment


                                      Kenes tumma jenkkimallin A4 b5 seisoo härmälänkadulla? Tai on seissy ny parina päivänä. Jotain monipuolasta vannetta alla.

                                      Samalla kadulla komee hopeinen TT, siiven jatkopalalla, lemmarit ilmeisesti alla ja reilulla madalluksella + kunnon taka cambereilla. Usein myös vastapäisen talon pihalla.

                                      Comment


                                        A3 kilvenalusella Nihtisillan abcllä näillä näppäimillä, ken myöntää?

                                        Comment


                                          diffas, wayne, makkes4 ja jap3 speedpartyssa.

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja tommy.j Näytä viesti
                                            saikos tommi[fin] rakennettua hyllyt autotalliin, kävit ostelee tarpeita.
                                            Sinnehän ne seinälle istahti. Siun pitää käydä näissä paikallis miiteissä useemmin, mulla on niin huono naama muisti etten tunnistanu :D

                                            Comment


                                              Välillä Joensuu-Vuorela-Iisalmi bongattu C5 RS6 sedan rek IKT- tai ITK-. Komee laitos.
                                              Ja ST1 Toivalan kohdalla valkoinen matala B8 A4 avant, jossa replica lemmarit alla, tai sit ne oli aidot ;)

                                              Comment


                                                mika_s. ajoi vastaan eilen puoli yhden jälkeen Kajaanintiellä Nesteen kohdilla keskustaan päin.

                                                Comment


                                                  Paljonkin mahdollista. :) Piti käydä viinaa hakemassa...tankkiin. :)

                                                  Comment


                                                    Et vaan tuntenut kun on letti lyhentyny niin radikaalisti.
                                                    T: ex-ruuhkatukka

                                                    Comment


                                                    • Bones taisi tänään ajella keuruulla? Itse firman portterilla tulin vastaa. Aika hyvässä korkeudessa tuo Audi!
                                                      Onko minkälainen alustasarja alla?

                                                      Comment


                                                      • Kukas klubilainen oli lauantaina iltavuorossa Niemen paloasemalla Lahdessa? Tunnusmerkkeinä punainen A3 1.8tq kilvenalusilla. Oma Audini oli pysäköitynä vastapäiseen ruutuun, kun järvellä tuli vietettyä viikonloppu päivystyksen merkeissä.

                                                        Comment


                                                          Tänään päivällä tuli harmaa B6 A4 vastaan, klubitunnukset edessä ja takana. Perässä loisti ledivalot. Paikkana oli Nurmijärvi ja melko liki sitä 95 asemaa.

                                                          Myöhemmin päivällä Nurmijärvellä ajeli joku uusi ja erittäin kiiltävä rinkulakeula, klubitunnukset oli edessä. Oltiin sillä erittäin paskaisella farkku vectralla menossa myllykukkoon. Lähdin siitä sunnuntai suharista ohitte, ehkä vähän liian aikaisin, itse käännyit vanhalle tielle siitä meidän perästä sitten. Tovin jo kerkisit siellä perässä tulemaan, meikäläisellä sappi kiehui kun ihmettelin sitä persenaamaa siellä meidän edessä.

                                                          Comment


                                                          • Karkkilassa vihreä cabriolet ruskeilla nahkajakaroilla. Onkos killerillä tuonne päin ollut asiaa?

                                                            Comment


                                                            • Karkkilassa vihreä cabriolet ruskeilla nahkajakaroilla. Onkos killerillä tuonne päin ollut asiaa?
                                                              Olen voinu olla minäkin. Päivästä riippuen. Torstaina taisin minä siellä pyöriä viimeksi.
                                                              Viimeksi muokannut J.Phoenix; 7.7.2013, 20:39. Perustelu: Lukihärä iski

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X