Check! Just käytiin vetämässä poliisien härnäys kalvot valojen päälle :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viestiMahtoiko Ghousti olla Helsingin länsisatamassa tänään klo 17 pintaan?
Tommi, saattaa olla Mäntyharjusta tuo Risa, en mene takuuseen...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viestiEi oo herraa näkyny. ;) Töihin oon varmaan ollu menosa. Saatan olla välillä melekonen puusilmä etten oo välttämättä huomannu jos oot tullu vastaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiKuka tuli Hatanpään ja Härmälän rajalla vastaan joskus klo 15 aikaan mustalla B5 farkku S4?:llä? Kullan tms. väriset vanteet alla ja morjestit.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja coolmanni Näytä viestiKuka oli vihertävällä vanhahkolla (80?) hetki sitten Kehä 1:llä Kannelmäen kohdalla?
Käännyit Kannelmäkeen, itse jatkoin himaan päin Maltsuun.
Edit: ja pirssi on Coupé quattro, eikä se ole vanhahko, vaan klassikko :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja coolmanni Näytä viestiJoo mäkin moikkasin kun bongasin kilvenaluset.
Oliko vaimo kuskin paikalla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ghousti Näytä viestiKyllä oltiin, Tallinnasta tulossa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zorza05 Näytä viestiNii päättelinkin että kulkine kuuluu tälle nimimerkille :) Itselläni on käsittääkseni teidän perheen entinen ässä, mutten kyllä ollut sillä liikenteessä.
Comment
-
Saatoin nähä näkyjä mut b7 avant ja kontissa luki allroad.. Täysin musta kapistus. Kuopion motarilla eile
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zorza05 Näytä viestiJuuri se hopeanuoli. Tahkolla kuulin että näin olisi tapahtunut :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bones Näytä viestiKeuruulla tuplat.
Sininen b6 avant kilvenalusella kylänsuoralla.
Ja tumma b5 kilvenalusella löytötexin kulmalla.
Comment
-
"Punanen b7 avant vai olisko b8 tallissa lehtoniemessä kilvenalunen näytti olevan, omistaja varmaanki tepasteli pihalla.
Jos tämä bongaus tapahtui Kuopion Lehtoniemessä, uskoisin tuon olevan minun b7."
Juurikin siellä, tepasteltiin vaimokkeen kanssa ohi ja innostuin ku näin kaksin kappalein audeja tallissa :)
Comment
Comment