Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Hetken aikaa jo mietin, että heiluttelee autoa sen verran, että häly pärähtää ja klubiveli tulee juosten paikalle, mutta se olisi taitanut herättää liikaakin huomiota? :-p
Kutostiellä Joutsenon kohdalla mentiin vaaleansinisestä B6 sedanista ohi pari minuuttia sitten. Olin naamioituneena mustan volkkarin matkustajan paikalle. Audin takasivulasissa oli H&R -tarrat ja takakontin päällä pieni lippa. Nätti auto!
Teron bongauksen aika ja paikka osuisi omalle kohdalle, kun oltiin Imatralta Tampereelle menossa. Myös tuntomerkit natsaavat, mutta väri on lähempänä hopeaa, taitaa auringossa taittaa hieman siniseen:). Jos oli tuo minun kosla, niin kiitokset!
Teron bongauksen aika ja paikka osuisi omalle kohdalle, kun oltiin Imatralta Tampereelle menossa. Myös tuntomerkit natsaavat, mutta väri on lähempänä hopeaa, taitaa auringossa taittaa hieman siniseen:). Jos oli tuo minun kosla, niin kiitokset!
Juu, eiköhän se ollut sun auto. Kirjoitin tuon muutaman minuutin bongauksen jälkeen joten värikin ehti jo muuttua välillä. :)
Kehä III ihan länsipääty about 18.00 hopeinen b6 avant kilvenalusilla. Käsi nousi molemmilla.
Moi vaan moi!
Minä ajelin metästämässä osia autoon koko päivän espoon ja inkoon väliä. Saatoin olla myös tuohon aikaan tuolla :D Jokunen audi tuli vastaan ja kättä nostin muutamalle
Viimeksi muokannut HiTec; 25.6.2013, 01:48.
Perustelu: lisäys
Helsingistä... Siilitien metroaseman parkkiin kääntyi 13:45 S4(?) C4-koria, punainen. Jengitunnukset takana. Hieno oli! Samalla reissulla Tattarisuo Suurmetsäntie vihreä Cabriolet taas vastaan. Kuitenkin eri kuin eilen. Johan näitä nyt on.
Oulunsuun S-marketin pihalla tuli päivällä vaihdettua muutama sana valkoisen coupe quattron kuskin ja omistajan kanssa (sama auto jonka bongasin jokunen viikko sitten). Ei tullut kysyttyä onko kumpikaan jututetuista foorumilaisia, tunnustaako kukaan?
Tänään Keravan jäähallin ja tekonurmikentän parkkiksella musta B5 S4 Avant Advantin vanteilla klo.19 aikoihin. Edessä ja takana Clubin kilvrt ja Nyrre tarra takakontissa. Komea peli.
Tänään Keravan jäähallin ja tekonurmikentän parkkiksella musta B5 S4 Avant Advantin vanteilla klo.19 aikoihin. Edessä ja takana Clubin kilvrt ja Nyrre tarra takakontissa. Komea peli.
Juu auto arkikäytössä eli emännällä työajossa, kiitos vaan :)
Kukas ajeli muutama tunti sit hetken mun perässä Nokialla Cittarin nurkalla. Tuntomerkkeinä C5 S6 harmaa, clubikilvenaluset ja rekkari XxX-xxx. Itellä musta sedan b5 S4 "leveellä perseellä". ;)
Tossa yhentoista kieppeillä valkonen b7 avant lahesta päin tulossa ja pudotti villähteen rampista alas.
Oliko clubilaisia? Äkkiseltään näytti aika maukkaalta.
Sit ajelin heti perään lahdessa punasen A4 perässä kilvenalunen oli ja rekkari tais olla GGB-xxx
Comment