Katinkullan nurkilla bongattu kuparin värinen A4 b8. UTG-xxx tais olla rekkari. Sama auto oli jyväscruisingis? Ite pitkän matkan ajaneena ei oikein hoksottimet kunnossa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Eilen bongattu punanen B8 sedan mustalla katolla, CGX-XXX taisi olla rekkari ja clubialunen. Rinta-joupin kohdilla, ite ajoin shampanjan värisellä b6 vastaan..
Tänään Hai Longin edessä parkissa A6 C5, JIT-XXX ja alunen tässäkin. Komian näkönen! :)
JA vielä eiliseltä Pudasjärvellä joku ajeli vastaan valkosella B8 avantilla, RS-style maski, ei rinkuloita. Ei tainnut olla alusia mutta kuola valu ku vastaan ajeli! :)
Comment
-
Äskettäin bongattu musta B5 avantti FFX-XXX imatrankoskella. Foorumilaisia? Ellen nyt ihan väärin muista niin sama tapaus oli joskus pari vuotta sitten AMW:llä kerhon dynopäivillä Lappeenrannassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoSakari Näytä viestiJa Porsche 997 Turbo cabriolet kilvellä DAD-6
Comment
-
Jape taisi äsken ajaa parkkiniemessä ikkunan ohi.
Edit: nyt näköjään mökillä, "tööt tööt", oliko alapihan kohdalla kivat hidasteet :)
Eilen bongattu punanen B8 sedan mustalla katolla, CGX-XXX taisi olla rekkari ja clubialunen. Rinta-joupin kohdilla, ite ajoin shampanjan värisellä b6 vastaan..Viimeksi muokannut LauriJT; 22.6.2013, 15:21.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MRaitoniemi Näytä viestiÄskettäin bongattu musta B5 avantti FFX-XXX imatrankoskella. Foorumilaisia? Ellen nyt ihan väärin muista niin sama tapaus oli joskus pari vuotta sitten AMW:llä kerhon dynopäivillä Lappeenrannassa.
Ei ole klubilaisia. Auto ostettu muistaakseni Mikkelissä joltain klubiin kuuluvalta :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja miksas Näytä viestiOulun audi centerillä juuri nyt musta A6 C5 avant GKA-xxx klubikilvillä. Kuka lienee?
Comment
-
Perjantaina Poroholman parkissa, siinä laivan edessä, oli musta B6 klubikilvillä ja takalasi täynnä alan tarroja. Kukahan hän oli? Komiat vanteet. Itse istuskelin klubipaita päällä terassilla ja käytiin laivalla kysymässä lapsille ruokaa, mutta 5 yli kuus oli liian myöhään ...
Comment
-
Perjantaina Poroholman parkissa, siinä laivan edessä, oli musta B6 klubikilvillä ja takalasi täynnä alan tarroja. Kukahan hän oli? Komiat vanteet. Itse istuskelin klubipaita päällä terassilla ja käytiin laivalla kysymässä lapsille ruokaa, mutta 5 yli kuus oli liian myöhään ...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viestiTulikohan Drunkenmunky tänään (olikohan) Lahdenkadulla 13 aikoihin vastaan? Olin itse mustalla tt:llä liikkeellä.
Muuten, miten itse suomennat tuon nikkisi? :)
Comment
-
B7 ässänelonen bongattu Rovaniemen keskustassa, muistaakseni jonkun täältä. Hieno auto, mutta yltäpäältä ravassa :)
Comment
-
Mandariini taitaa olla minun auto mikäli harmaa avantti. Työmatkalla sotkin auton viime viikolla ja juhannus ajettu sorateitä nii en oo jaksanu vaivautua pesemään.. :) Tällä viikolla tiedossa tehopuunaus.
Comment
-
Kutostiellä Joutsenon kohdalla mentiin vaaleansinisestä B6 sedanista ohi pari minuuttia sitten. Olin naamioituneena mustan volkkarin matkustajan paikalle. Audin takasivulasissa oli H&R -tarrat ja takakontin päällä pieni lippa. Nätti auto!
Comment
-
Rovaniemellä musta tts ajeli mun perässä (paskanen b7) tänään päivällä. Keskustassakin valkoinen b8 s4 sedan jonka perässä vähän matkaa ajoin. Oikea ässä-päivä siis.. :) anyone?
Comment
-
Vantaa Porttipuisto klo n.17:50 näkyi menevän samanvärinen (vihr. Gomera Perleffekt) Cabriolet katto auki kuin oma on. Olin itse "piilossa" Ikean parkkipaikalla, ja näin Cabrion menevän tiellä kauempaa. Olikohan täältä joku?
Comment
Comment