Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Hopea C5 S6 Avant Brahenkadulla parkissa 17:50 aikoihin, autosta nousi nainen ja kaksi lasta. Kilvenalunen takana.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viesti
      Audee:n a4 intiössä samassa ruudussa ku aikoinaan :)
      Wu-huu :D

Comment

• A3 8P. Tontissa, Ajeltiin hämeenlinnanväylää vierekkäin ja peräkkäin Keimolasta Nurmijärven rampille. Peukut nous molemmissa autoissa, melkeen kun peilikuva olis ollu omasta autosta :D Liekkö joku täältä?

Comment

• Taisin bongata Tommi[Fin]:n tänään Mikkelin keskustassa hieman ennen yhtätoista. Samaten eskortmk2 entisen S2 avantin näin Pitkäjärven ABC:llä. Uusi omistaja vaikutti oikein tyytyväiseltä hankintaansa.

Comment

• HH92 nähty äsken Otolla :D Kyl ne raidat oli tallella, juu!

Comment

• juu kattelin kanssa että nyt oli pihalla se punanen s3 :D

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja nicce
                Hopea C5 S6 Avant Brahenkadulla parkissa 17:50 aikoihin, autosta nousi nainen ja kaksi lasta. Kilvenalunen takana.
                Kuulostaa kovasti Tepon paremmalta puoliskolta.

Comment

• Tänään musta farkku A4 Liitelin parkkiksella, TPY-***, lupikilpi kuskeineen bongattu! =)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja -Jaba- Näytä viesti
                    Ajelikos MRaitoniemi Imolan keltaisella tänään klo 20 aikoihin Lappeenrannassa pontuksen kohdalla vastaan?
                    En ollut minä kun auto oli tuolloin vielä aika levällään hallissa. Tänään sain ajoon :)

Comment

• Värtönrannasta Kastellin suuntaan ajeli tänään noin klo 16 aikoihin hopeanharmaa S2 avant. Torsen Inside-tarra takaikkunassa. Itse tulin sen valojen välin valkoisella Passatilla perässä.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                        Taisin bongata Tommi[Fin]:n tänään Mikkelin keskustassa hieman ennen yhtätoista. Samaten eskortmk2 entisen S2 avantin näin Pitkäjärven ABC:llä. Uusi omistaja vaikutti oikein tyytyväiseltä hankintaansa.
                        Auto on varmaan tuohon aikaan siellä suunnalla voinut pyöriäkkin. Allekirjoittanut kylläkin veteli tuohon aikaan vielä sikeitä...

Comment

• Viime yönä 00:00 jälkeen Musta/tumma vanhanmallin S8 bongattu useaan otteeseen HKI - Lahti välillä motarilla. Kuka tunnustaa ja vauhtiakin taisi olla aika sopivasti? Itse matkustelin Punaisen farkku A4 b6 kyydissä.

Comment

• Eilen oli musta/tumma C5 RS6 farkku parkannut duuniTransiittini viereen Jakomäen remontissa olevan kauppakesksen parkissa.

Takapenkillä oli näköjään lastenistuin, ei sitä ite pentuna tollasten kyydissä päässy matkaamaan, epistä! :D

Comment

• Klubikilvenalusilla varustettu hopeinen A3 parkissa Sörnäistenkadulla tänään klo 16 aikoihin.

Comment

• Duunikaverin A3:n olet bongannut. Ei kirjoittele tänne.

Comment

• Tänään neljän kinttaalla Koulukadulla harmaa facelift C5 Avant takaluukussa erehdyttävästi samannäköinen gekko-tarra kuin mullakin? Joku täältä?

Comment

• Killeri ajeli kaivarissa vastaan tänään. Yritin työautosta nostaa lapasta.

Comment

• Sinä se oli, huomasin että joku nosti lapasen, mutta tiesin että welloo se ei voinut olla.
                                      Hyvä että kerroit, jäi asia vaivaamaan.

Comment

• Morjens vaan. Luulin ettet huomannu :)

Comment

• Musta s3 kupittaan sittarin parkkiksella juuri nyt. Olen nähnyt auton ennenkin mutta mahtaako olla clubilaisia

Comment

• Tulikohan Drunkenmunky tänään (olikohan) Lahdenkadulla 13 aikoihin vastaan? Olin itse mustalla tt:llä liikkeellä.

Muuten, miten itse suomennat tuon nikkisi? :)

Comment

• Joku meni juuri mustalla urssilla ohi Ikaalisissa Riitialan ohituskaistalla.

Comment

Näsin vesijohtoliikkeen edustalla bongasin upean A7 TDi.n Vaikka oli pohjavärissä niin hieno oli silti.

Comment

• Juice bongattu juurikin äsken ylittämässä pitkäsiiman hidaste"vuoria". ite tulin peesissä

Comment

• Tumma b5s4 avant tokmannin parkkiksella 14:30 aikoja ja oli clubi kilvenaluset, itse jonotin autopesuun siinä.

Comment

• Tänään päivällä länsiväylällä Tapiolan kohdalla Helsinkiin päin tuli vastaan tumma B6 Avant (kulta?keskiöisillä)vanteilla. Melkein kuin olisi peilikuvaa katsonut omasta kulkiineesta...tai sinnepäin...

Comment

• Olikos pide:n B7 tuossa Laivalinnankadulla parkissa?

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viesti
                                                          Tumma b5s4 avant tokmannin parkkiksella 14:30 aikoja ja oli clubi kilvenaluset, itse jonotin autopesuun siinä.
                                                          Myö ajeltiin motonetissä käymään. En huomannutkaan Matin autoa.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                                                            Olikos pide:n B7 tuossa Laivalinnankadulla parkissa?
                                                            Ei ole ollut siellä tänään.

Comment

• Mä en koskaan bongaa ketään täällä Helsingissä vaikka erikoisia Audeja näkee jatkuvasti. Ei ole tarroja tai kilvenalusia niissä.

Comment

Working...