Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
    Tänään puolenpäivän jälkeen Konalan Ristikon parkkipaikalla tumman harmaa B6 mustilla vanteilla sekä clubikilvenalusilla. Tunnustaako joku?
    Moro moro vaan. meikä oli siel ristikon parkkiksessa, olin siinä ajomiehentien risteyksessä kaivurilla töissä.

    Comment


      No moro moro vain :)

      Itse ajoin siitä teidän työmaan läpi tummalla C5lla käytyäni ristikossa.

      Comment


      • Re: Bongausketju

        Hopheinen RS4 B5 takakilvenalusilla kurvaili Torniossa Ojanperän pihalle puoli kahen aikoihin. STI-xxx, onse nätti :). Shell expressin risteyksestä lähin perrään hoppeisella C5 farkulla.

        Comment


        • Klaukkalassa tornimäen kohdilla kilvenalusella varustettu 80 quattro GJU-XXX. Itse olin kävelytiellä matkalla oluselle.

          Comment


            Hieman erilainen bongaus.

            Rhodoksen lentokentällä n. klo 11 mies mustan Audi-logoilla varustellun matkalaukun kanssa. Jonotti samalle lennolle Helsinkiin.

            Klubilaisia? :D

            Comment


            • Kenenkäs hieno Audi 1.8t quattro b6 oli parkissa tuossa n. 1h sitten launeen s-marketin pihalla?

              Oli meinaan ihan samanlainen ku oma! Samat vanteet, sama väri, avant malli :D Ainoastaan maski oli kromireunoilla ku omassa on s4 musta maski!

              Ootko kenties Lahdesta vai jostain muualta kun en oo aikasemmin bongannut?

              Comment


                Tuleeko Anjupi lähes päivittäin Leppävirran ja Kuopion välillä vastaan iltapäivällä? Saman näkönen 4F avantti kun tuolla "Kuvia foorumilaisten autoista" topic:ssa.

                Comment


                • Tänään 13-14 välillä itäkeskuksen valoissa musta 4F A6 avant klubin kilvillä, itse olin vieressä hopeisella B6:lla.

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja Syanid Näytä viesti
                    Kenenkäs hieno Audi 1.8t quattro b6 oli parkissa tuossa n. 1h sitten launeen s-marketin pihalla?

                    Oli meinaan ihan samanlainen ku oma! Samat vanteet, sama väri, avant malli :D Ainoastaan maski oli kromireunoilla ku omassa on s4 musta maski!

                    Ootko kenties Lahdesta vai jostain muualta kun en oo aikasemmin bongannut?
                    Mun auto oli s-marketin pihassa tänää.. ja Lahesta ollaan.

                    Comment


                    • Bongausketju

                      Alkuperäinen kirjoittaja san2- Näytä viesti
                      Mun auto oli s-marketin pihassa tänää.. ja Lahesta ollaan.
                      Hitto ku en päässy viereen ajamaan ku oli molemmat paikat viety vierestä, ois saanu hyvän kuvan ku oli niin samanmoiset kapistukset :p

                      Comment


                        Re: Bongausketju

                        Hopea C5 avant klubitunnuksin bongattu Lahdessa mallaskadun nurkilla parkissa.

                        Comment


                        • Re: Bongausketju

                          Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                          Tuleeko Anjupi lähes päivittäin Leppävirran ja Kuopion välillä vastaan iltapäivällä? Saman näkönen 4F avantti kun tuolla "Kuvia foorumilaisten autoista" topic:ssa.
                          Autoni mitä luultavammin tulee, mutta ei minun kuljettamana. Vaimo ajelee päivittäin tuota väliä.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja Edi Näytä viesti
                            Sitten ajelit Hannikaisenkadulla muakin vastaan joskus puolen yön maissa kun kotia suunnistelin. Sen verran pimeä meinas jo olla ettei tunnista ku rekkarista, ikävästi jää kaikki rekkarit päähän itel :)
                            Sekin voi olla hyvin mahollista:) oon taas ollu perus sokea minä, ei nää vaikka kuka tulis vastaan :) ja älä huoli, sama vika noitten rekkareiden kanssa.. mutta jälkeenpäin morjens :D

                            Comment


                              Kellä lienekään oli 1/6 aamuyhdentoista tienoilla Tammelantorin reunalla, Pinninkadulla, D2 S8 facelift parkissa. - Hieno peli sinulla, vaikka kuljettajan ovi olikin jäänyt "reikeliin". :)

                              Comment


                                No morot sitten vaimolle. :D Hyppää aina silmille jonosta kun on himppu normaalia matalampi ja yleensä aina puhtaana.

                                Comment


                                • Nigeri:n taisin Keuruulla eilen bongailla ? :)

                                  Comment


                                  • Juice||, satamakadun ja kirkkokadun risteyksessä vaille kasi illasta. Paljon paremmin vanteiden väri kävi livenä autoon mitä kuvissa ;)

                                    Comment


                                    • Jep bongasin kanssa backsa sun audi peilistä. En tosin ollut itse auton ratissa siitä johtu turha hidastelu ympyrässä ;)

                                      Comment


                                      • Kattelin, että tais parempi puolisko ajella :)

                                        Comment


                                          Hopheinen RS4 B5 takakilvenalusilla kurvaili Torniossa Ojanperän pihalle puoli kahen aikoihin. STI-xxx, onse nätti :). Shell expressin risteyksestä lähin perrään hoppeisella C5 farkulla.
                                          Ainakin rekkarin mukaan kyseeseen saattaisi tulla minun Riesa. Jani varmaan ollut testiajolla =)

                                          Comment


                                          • https://www.dropbox.com/s/cn5246jezo...603_175023.jpg

                                            Tämä mattamusta diudi tuli tänään ja eilen bongattua Joensuun kirkon frisbeegolf radan parkista! Kyllä tuli paha mieli kattoa omaa rotteloa siinä vierellä :D

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja tuomos Näytä viesti
                                              https://www.dropbox.com/s/cn5246jezo...603_175023.jpg

                                              Tämä mattamusta diudi tuli tänään ja eilen bongattua Joensuun kirkon frisbeegolf radan parkista! Kyllä tuli paha mieli kattoa omaa rotteloa siinä vierellä :D
                                              Itse olen useammankin kerran bongannut kyseisen auton ajelemassa vastaan.

                                              Comment


                                                Jos en ihan väärin ikkunasta kattonut, niin ola taisi pöristellä Ompun nurkilla siinä klo 16 maissa.

                                                Comment


                                                • Valkoinen sämpyläcoupe tänään hiukan ennen klo 21 Oulussa Lämsänjärven vesitornin huitteilla. Puskurit irti, lienee ulkonäön ehostus kesken. Oliko foorumilaisia?

                                                  Comment


                                                    Heiluttelin ohittaessani kättä valkoiselle A3 nokilekalle sunnuntaina iltaseiskan tienoilla Tampereentiellä vähän ennen Runosmäkeä. En ehtinyt katsoa tuliko vastaus. Klubilaisia vai kilvenaluset entisen omistajan jäljiltä?

                                                    Comment


                                                    • jj s14:n ässä bongattu jokihydron pihassa tänään iltapäivällä.

                                                      Comment


                                                        Nogaro blue s4 b6. Rs4 vanteilla, venykumeilla ja tontitettuna limingantullin Prisman pihassa. Komea kampe!
                                                        Clubilaisia?

                                                        Comment


                                                          Porissa Kuntotornin pihassa usein aamuisin valkoinen TTRS (VVU-XXX). Mahdollisesti joku täältä?

                                                          Comment


                                                          • Eilen klo 17 jälkeen Vihdintiellä Konalassa musta A4? kilvenalusilla.
                                                            Itse olin pun. A3:lla kääntymässä juuri Ruosilantielle.
                                                            Joku täältä?

                                                            Comment


                                                            • Sepetsu eilen veekasilla rovaniemen eteläpuolella nelostiellä nokka kohti pohjoista?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X