Strampenilla musta TT mustilla lippavanteilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja jünther Näytä viestivw openissa parit audit oli ja yks b5 tummansininen farkku kilvenalusilla kiihdyttelikin. :D
Diffaksen kanssa tulikin höpöteltyä :) Olikos paikalla ollut RS2 jonkun klubilaisen?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiVoisin otaksua, että se hopean harmaa S6 C4 oli sinun? Itse olin tuolla paikalla mattavihreällä Ventolla.
Diffaksen kanssa tulikin höpöteltyä :) Olikos paikalla ollut RS2 jonkun klubilaisen?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viestiKilleri ei tainnut huomata, kun tuli vastaan Tuomarilantiellä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiNyt taitaa olla ettei jarpale huomanut kun tuli vastaan about klo 16:00, jopa vilkutin pitkät. Put the top down man!
En laske kattoa sairaana. Taas pikku flunssa toi mukanaan jonkin henkitorven tulehduksen. Syö miestä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viestiJesi ja nawwe bongattu tänään 9.24 Haiharansuussa.
Comment
-
Eilen ennen kello 13 Jyväskylässä Tourulan liikekeskuksen pihassa erikomea punainen A4 b6 Avantti, RRG-xxx. Kilvenaluset edessä ja takana. Näytti oma B6:nen siinä lähellä melko köyhältä tuon jälkeen.. ;) Itse pällistelin siinä parkkipaikalla kun lähditte lipumaan poispäin siitä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joopakoo Näytä viestiEilen ennen kello 13 Jyväskylässä Tourulan liikekeskuksen pihassa erikomea punainen A4 b6 Avantti, RRG-xxx. Kilvenaluset edessä ja takana. Näytti oma B6:nen siinä lähellä melko köyhältä tuon jälkeen.. ;) Itse pällistelin siinä parkkipaikalla kun lähditte lipumaan poispäin siitä.
Comment
Comment