Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Strampenilla musta TT mustilla lippavanteilla.

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja jünther Näytä viesti
      vw openissa parit audit oli ja yks b5 tummansininen farkku kilvenalusilla kiihdyttelikin. :D
      Voisin otaksua, että se hopean harmaa S6 C4 oli sinun? Itse olin tuolla paikalla mattavihreällä Ventolla.

      Diffaksen kanssa tulikin höpöteltyä :) Olikos paikalla ollut RS2 jonkun klubilaisen?

      Comment


        Puolenpäivän aikaan ajelin S4/B7 perässä Pirkkalan lentoaseman suuntaan ja vielä hetken Lempäälää kohti. Jengitunnukset oli kyllä. Sinisellä C5:lla ajelin perässä.

        Comment


        • Jämsässä juuri bongattu sininen b7 sedan kerrostalon pihassa parkissa. Näytti olevan kilvenalunen..

          Comment


            jaymz:n kärry parkissa tänään Tulliportinkadulla pitsapaikan edessä.. Kommee peli!

            Comment


            • Eilen vähän ennen kl 18 bongasin harmaan A3:n, oli matala ja läskit renkaat ja klubikilvet ainakin takana. Paikkana oli 4-tie, minä tulin alas Kehä I lännestä, kun sinä tulit idästä ja samaa matkaa menikin melkein Korson liittymään asti. Kuka tunnustaa?

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viesti
                Voisin otaksua, että se hopean harmaa S6 C4 oli sinun? Itse olin tuolla paikalla mattavihreällä Ventolla.

                Diffaksen kanssa tulikin höpöteltyä :) Olikos paikalla ollut RS2 jonkun klubilaisen?
                Kyllä juu hopea s6 siellä kuplan kopion vieressä :D Taisi se RS2 jonkun clubilaisen olla kun tuolta Esson baarista noita varttimailivetoja lueskelin.

                Comment


                  Jesi ja nawwe bongattu tänään 9.24 Haiharansuussa.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viesti
                    Killeri ei tainnut huomata, kun tuli vastaan Tuomarilantiellä.
                    Nyt taitaa olla ettei jarpale huomanut kun tuli vastaan about klo 16:00, jopa vilkutin pitkät. Put the top down man!

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                      Nyt taitaa olla ettei jarpale huomanut kun tuli vastaan about klo 16:00, jopa vilkutin pitkät. Put the top down man!
                      En huomannutkaan. Ähäkutti!

                      En laske kattoa sairaana. Taas pikku flunssa toi mukanaan jonkin henkitorven tulehduksen. Syö miestä.

                      Comment


                      • tomiiin a4 tuli tänään vastaan Lappeenrannan Voisalmen kohdilla puolilta päivin. Huomiota herättävä tuolla stancella :)

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viesti
                          Jesi ja nawwe bongattu tänään 9.24 Haiharansuussa.
                          En kai töitä sentään tehnyt?

                          Comment


                          • Espoon keskuksen kulmilla lidliltä päin tuli uudempikorinen tt joskus viien tienoilla. Kilvenalunen takana.

                            Comment


                            • Keulapurettu punainen s6/rs6? trailerilla sepänkylän nesteellä. Ilmeisesti jotain kauppaa oltiin hieromassa. Hartmanin pihassa hopeinen b7 Vertineillä.

                              Comment


                              • Oliko Maspen 10.5. näkemä S8 D2 Santorinblau Perleffekt, ohne kattoluukku? Jos oli, niitä ei minun lisäkseni liiaksi ajele.

                                Comment


                                • seepra: En muista kattoluukusta havaintoa, eikä värikään jäänyt niin tarkasti mieleen, tummahko kuitenkin. Valkoisella Passatilla ajelin edessä, ja taisi S8 tulla perässä Pikivälkkeentielle saakka. Itse jatkoin vielä siitä matkaa suoraan. Tuntuuko tutulta?

                                  Comment


                                  • Kukke: Olin liikkeellä siihen aikaan, matkalla Sodankylään

                                    Comment


                                      No tänään onnistuin bongaamaan Edi:n kun kääntyi Seppälän tieltä Vasarakadulle. Itse olin maastoutunut punaiseen anopin A5:seen.

                                      Comment


                                        Joo huomasin huitomisen kyllä :) Ihmettelin että kukakohan tuttu olis kun ei kunnolla kerennyt näkemään.

                                        Comment


                                          Tulikohan seepra vastaan S8:lla Maikkulassa tänään kolmen maissa? Kasista nousi käsi, mutta mulla oli liian hitaat hoksottimet että oisin kerinny takas nostaa. :)

                                          Comment


                                            Olipa Tonilla tosiaan pieni käry auton perässä kun kiihdytit. Heikompaa hirvitti.

                                            Comment


                                              Eikö :D Piti vielä vähä painasta kunnolla että näkee varmasti ne käryt :) Takana olevilla varmasti kiva törryytellä siellä usvassa vaikka yrittää ajaa sillai että tulis mahollisimman vähäse sitä

                                              Comment


                                              • 20.5. Vanha Hämeenlinnantie Vantaankoski n.klo 21.00 hopea Audi Cabriolet jossa alla samantyyliset vanteet kuin juudaksen 2.8:ssa. 2 naista taisi olla liikkeellä. Tuo on tullu nähtyä viime kesänäkin useaan kertaan. Aika nätti. Onkohan joku täältä?

                                                Comment


                                                • Marqs taisi ajella vastaan Kajaanintien ja Oulunsuuntien risteyksen tienoilla iltapäivällä.

                                                  Comment


                                                    Joo ajelin. Sillä mustalla b6:lla olit varmaan liikenteessä? Ja oliko siinä vielä ässän keula? Komia oli joka tapauksessa!

                                                    Comment


                                                    • Joo silläpä S-keulaisella hyvinkin. Hieno oli omasikin, vanteet istuivat just niinkun pitää ja korkeuskin oli kohdillaan :)

                                                      Comment


                                                        Atalas bongattu kilvenaluksellinen musta b8 farkku. Kääntyilin taakses.

                                                        Comment


                                                          Musta b7 avantti Puijonlaaksossa hiihtäjäntiellä clubin alusilla 'bbs speedline' vanteilla parkissa. Lisäks motarilla tuli vastaan matala valkoinen a5 mustalla katolla ja kärri perässä.

                                                          Comment


                                                          • Eilen ennen kello 13 Jyväskylässä Tourulan liikekeskuksen pihassa erikomea punainen A4 b6 Avantti, RRG-xxx. Kilvenaluset edessä ja takana. Näytti oma B6:nen siinä lähellä melko köyhältä tuon jälkeen.. ;) Itse pällistelin siinä parkkipaikalla kun lähditte lipumaan poispäin siitä.

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Joopakoo Näytä viesti
                                                              Eilen ennen kello 13 Jyväskylässä Tourulan liikekeskuksen pihassa erikomea punainen A4 b6 Avantti, RRG-xxx. Kilvenaluset edessä ja takana. Näytti oma B6:nen siinä lähellä melko köyhältä tuon jälkeen.. ;) Itse pällistelin siinä parkkipaikalla kun lähditte lipumaan poispäin siitä.
                                                              Oiskohan ollu meitin likka ?Jenni... :) Ainahan se pyörii kylillä.Ellei oo töissä.... tosin ei ole pois sulettu etteikö vävy kokelaskin ois sillä ajellu ;)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X