Kajaanissa puolen päivän tietämillä Q7 4.2 tdi jossa gekko takapaksissa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Sgike; Juu oli dipattu maski, tai ainakin musta. Ja on sedani. Hieno peli kyllä.
Tänään vuosaaressa oli punainen B5 A4 Avant, käväsi hakemassa uudet kiekot ja kumet allensa. Takakontissa oli teksti Turbo. Kuulosti erittäin omituiselta kun lähti siitä. Liekkö täältä joku?
Hyvinkäällä ajeli pirun matala punainen B8 A4? Avant, isot kiiltävät vanteet alla. Tänään itse ekan kerran näin, komea laitos, jotain tarrojakin oli liimailtu kontin ikkunaan. Anyone?
Musta/harmaa 8P S3 tuli valintatalon pihaan, joka sijaitsee hyvinkäällä siinä pesiskentän "takana". Joku täältä?
Comment
-
Mikkelin kohdalla meni kuopiota päin musta/tumma D3 A8 kohtuu isoilla palloilla ja sopivalla korolla tuossa klo 18 aikoihin. Osui silmään kun siinä pitkäjärven ABC:llä seisoskelin, kukaan täältä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiNurmijärven K-marketin parkkihallissa 2.8 A4 (B6) musta, takana kilvenalunen. HiTec:in hopeinen A4 vieressä, ja minä kyydissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestimusta b6 avant clubikilvenalusella bongattu kaupungilla n.12:00 + tum3
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viestiEspoossa karantiellä taas parkissa musta B7 sedan kilvenalusella. Kuka tunnustaa?
Comment
-
Musta passatti jengitunnuksin vt12 hollolassa 10.30 aikoihin, kuka olit? ps. Olin sillä hopealla pakulla liikenteessä..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viestiJuurikin siellä, olen muistaakseni bongaillut muutaman kerran aiemminkin. Oma B6 oli siinä melkein vieressä parkissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sami.M Näytä viestiKenenkäs mustan B7 avantin perässä minä ajelin hetki sitten (noin klo 18.45) Vantaan virkatieltä Kehä 3:lle aina suutarilan ramppiin asti josta minä käänyin pois?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja [mitch] Näytä viestiMun perässä taisit ajella :)
Comment
-
"Hopea coupe? Komeilla vanteilla imatran keskustassa äsken, tai mikä tuo nyt on kun olen vain käymässä täällä... Clubi tarra näytti olevan ikkunassa. "
Saattaapi olla minun entinen coupe, Jonnekkin sille suunnille tossa alkutalvesta lähti. Ikkunassa oli jo mulle tullessa clubi tarra. Multa lähtiessä oli keskinin kt8 vanteet. CYR-XXX kilvellä?
Comment
Comment