Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • JAP3 ja B8 bongattu ykkösrastin valoista vähän viiden jälkeen. Kaverin B6 kyydissä kerkesi ympärilleenkin katsoa.

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja taski Näytä viesti
      Eilen, vähän yli neljä, bussia odotellessa taidemuseon pysäkillä ensin keltainen B5 ässä, mahdollisesti jj s14?, ja hetkeä myöhemmin samaan suuntaan B6 s-line klubikilvillä, kaiketi Tum3. Pieni kaupunki ;)
      Todennäköisesti kyllä olen siihen aikaan mennyt siitä ohitse.

      Comment


      • Puoli viiden aikaan 27 tiellä, Haapajärvi/Pyhäjärvi välillä puotteli ilosesti eelle sedani RS4 B7 värinä shamppanija tai joku saman tyylinen. Tunnustaako kukaan?

        Itte köröttelin mk3 GTD golffilla :)

        Comment


        • Espoon motonetin pihalla 3 jälkeen tänään hopea c5 uxi-xxx rekkari ja kilvenalunen näytti olevan. Itsehän olin mustalla b6 avantilla liikenteessä.

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja tumi Näytä viesti
            Mitäs, onkos täällä jollain klubilaisellakin B6 S4?

            Tuo sama keltainen B5 S4 taisi tehdä ripeän ohituksen Gulfin kohdilla viikko sitten.
            Minulla on melkein joka kerta hirmunen kiire sinne töihin kun ei osaa ajoissa lähteä :/ Kanssa-autoilijat varmaan joskus näreissään

            Comment


            • Kuka tuli vastaan Poratiellä mustalla B7 farkulla siinä puoli kahentoista maissa? Näytti olevan isot, rs-tyyliset vanteet alla ja muutenkin mukavasti tontissa
              Ajankohta sopisi minun liikkuihin mutta väri on tumman vihreä. Taisi siinä toinenkin tontitettu Audi tulla vastaan ;)

              Comment


                Oliko AudiA2:n B7 tänään noin 16.30 pitäjänmäen Vehon pihassa?

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja Sami.M Näytä viesti
                  Oliko AudiA2:n B7 tänään noin 16.30 pitäjänmäen Vehon pihassa?
                  Mun ainakin... Ja uusi C-Marsun farkku lähti mukaan.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                    Ei. Sama kaveri, kellä on se R8 sekä TTRS ja S4 B8. Nämä siis ainakin tällä hetkellä..
                    Toi S4 on vaihtunu S5 sportbackiin ja sit on viel Q7 talviautona. Kiva setti :)

                    Comment


                      Aamulla valkoinen B8 sedan mustalla katolla ja RS6 vanteilla musta gekkotarra takaluukussa Amarillon vastapäätä parkissa. Myöhemmin sama auto Torikadulla R-kioskin kohdalla. Tum3 puolenpäivän jälkeen PT-talon kulmalla. Olin naamioitunut. Oranssi(!) B5 sedan Tulliportinkadun ammattikoulun pihassa iltapäivällä.

                      Comment


                        Jonkun mustattu musta B7 avant kerhon kilvenalusilla seisoo aamuisin helsingin valkosaaren yhteysveneen parkkipaikan kohdalla. Bongannut jo muutaman kerran, hyvin se musta takavalo pilkistää sieltä rivistä.

                        Comment


                          Ajankohta sopisi minun liikkuihin mutta väri on tumman vihreä. Taisi siinä toinenkin tontitettu Audi tulla vastaan ;)
                          Morjensta vaan. En ois uskonu ekana vihreäksi. Enivei, komia auto sulla kuitenki. :)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viesti
                            Valkoinen FL A5 Coupe kilvenaluksella juuri äsken Espoon Audicenterin pihalla.
                            Meikäläinen siellä.

                            Comment


                              Eilen muutamat bongaukset töihin mennessä aamulla a6 c5 JHN-** Haminassa, Amiraalin kohdalla Hamina-Kotka motarilla musta/tumman sininen a4 b6 avant tummilla vanteilla ja Karhulassa S-Marketin valoissa b6 s4 avant. Vaikuttaako kukaan kuskeista täällä?

                              Comment


                                Hopea B7 S4 avant ajeli tänään klo 11.20 mun edellä Kehä2:lta Olarin ramppia alas.

                                Comment


                                • Tänään ennen puoltapäivää A3 8P Töysänkadulla parkissa.
                                  Pisti silmään kun oli tuplaputkilla ja täsmälleen samanvärinen kuin oma kulkine.

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
                                    Aamulla valkoinen B8 sedan mustalla katolla ja RS6 vanteilla musta gekkotarra takaluukussa Amarillon vastapäätä parkissa. Myöhemmin sama auto Torikadulla R-kioskin kohdalla. Tum3 puolenpäivän jälkeen PT-talon kulmalla. Olin naamioitunut. Oranssi(!) B5 sedan Tulliportinkadun ammattikoulun pihassa iltapäivällä.
                                    Olen saattanut ollakin sillon sielläpäin:D Olit liian hyvin naamioitunut, kun en nähnyt.

                                    Comment


                                      Tänään kellon näyttäessä noin 17.11 tuli hopeinen B7 tai B8 A4 Avant vastaan, paikka oli finnair cateringin ja k&n:n liikenneympyrä vantaalla. Tajusin vähän myöhässä, että oli kilvenaluset edessä ja takana, jonka johdosta jäi vähän se tarkempi mallikin katsomatta. Työautolla olin siis liikenteessä.

                                      Comment


                                      • Ilmeisesti 666RPM:n S6 bongattu tänään kontiolahdessa, telekarelian parkista?

                                        Comment


                                          Pirttiniemi tuli tänään lounas aikaan AD-varaosamaailman edessä vastaan, mutta sä mitään nähny vaikka heiluttelin Transiitin ratin takaa :D
                                          No enhän mä mitään oo huomannu :D Silmät takaraivossa ajellu!

                                          Comment


                                            Okkim kasilla ja vieressä b5 avantti vaajakosken absilla. Taisitte huomatakkin :)

                                            Comment


                                              Bongausketju

                                              Alkuperäinen kirjoittaja MattiRK Näytä viesti
                                              Meikäläinen siellä.
                                              Prkl, No niin tietenki! Ei heti leikannu...

                                              Comment


                                              • Calle bongattu ylöjärven shellillä. Ässä oli kyllä hieno :)

                                                Comment


                                                • Kukas oli pysäköiny hopean A6 C5:n Unioninkadulle näin aamutuimaan, rek. GIX-xxx. Näytti kilvenaluset olleen edessä ja takaa. Itse kävelin hetki sitten siitä ohi toimistolle.

                                                  Comment


                                                    Speksit viittais vahvasti RistoEen suuntaan.

                                                    Comment


                                                      Re: Bongausketju

                                                      Minähän siellä käväsin ministeriössä hiukan pakertamassa.

                                                      Comment


                                                      • Muutama bongaus puolen tunnin sisältä, C6 S6 kiertotiellä ajeli vastaan, kenties joku naama täältä? Hopea B8 avant Kuusamontiellä teipattu konepelti, tummat ikkunat, asustelee Toppilan suunnalla? Moro vaan jos joku täältä. :)

                                                        Comment


                                                        • Kehä I:llä Itiksen kohdalla Vuosaareen päin kokomusta uusi A6. Musta maski ja rinkulat teki keulasta tosi häijyn näköisen :)

                                                          Comment


                                                          • Oliverin S5 Audicenterin pihassa 14:45.

                                                            Comment


                                                            • Punainen a6 bongattu kannuskoskelta. Siinä sorsalan risteyksessä morjesteltiin

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X