JAP3 ja B8 bongattu ykkösrastin valoista vähän viiden jälkeen. Kaverin B6 kyydissä kerkesi ympärilleenkin katsoa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja taski Näytä viestiEilen, vähän yli neljä, bussia odotellessa taidemuseon pysäkillä ensin keltainen B5 ässä, mahdollisesti jj s14?, ja hetkeä myöhemmin samaan suuntaan B6 s-line klubikilvillä, kaiketi Tum3. Pieni kaupunki ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tumi Näytä viestiMitäs, onkos täällä jollain klubilaisellakin B6 S4?
Tuo sama keltainen B5 S4 taisi tehdä ripeän ohituksen Gulfin kohdilla viikko sitten.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sami.M Näytä viestiOliko AudiA2:n B7 tänään noin 16.30 pitäjänmäen Vehon pihassa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiEi. Sama kaveri, kellä on se R8 sekä TTRS ja S4 B8. Nämä siis ainakin tällä hetkellä..
Comment
-
Aamulla valkoinen B8 sedan mustalla katolla ja RS6 vanteilla musta gekkotarra takaluukussa Amarillon vastapäätä parkissa. Myöhemmin sama auto Torikadulla R-kioskin kohdalla. Tum3 puolenpäivän jälkeen PT-talon kulmalla. Olin naamioitunut. Oranssi(!) B5 sedan Tulliportinkadun ammattikoulun pihassa iltapäivällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viestiValkoinen FL A5 Coupe kilvenaluksella juuri äsken Espoon Audicenterin pihalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiAamulla valkoinen B8 sedan mustalla katolla ja RS6 vanteilla musta gekkotarra takaluukussa Amarillon vastapäätä parkissa. Myöhemmin sama auto Torikadulla R-kioskin kohdalla. Tum3 puolenpäivän jälkeen PT-talon kulmalla. Olin naamioitunut. Oranssi(!) B5 sedan Tulliportinkadun ammattikoulun pihassa iltapäivällä.
Comment
-
Tänään kellon näyttäessä noin 17.11 tuli hopeinen B7 tai B8 A4 Avant vastaan, paikka oli finnair cateringin ja k&n:n liikenneympyrä vantaalla. Tajusin vähän myöhässä, että oli kilvenaluset edessä ja takana, jonka johdosta jäi vähän se tarkempi mallikin katsomatta. Työautolla olin siis liikenteessä.
Comment
-
Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja MattiRK Näytä viestiMeikäläinen siellä.
Comment
Comment