Skige: ei ihme ettet nähnyt kun olin maastoutunut mersuun ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
AnttiJuhani: En ollu omalla audilla liikkeellä. Olin naamioitunut mustaan farmari Toyotaan.. Piti kiertää pari kierrosta ässäsi ympäri siinä parkkipaikalla, kun sen huomasin. Hyvin kyllä hyppäs silmään parkkipaikalta "erikoisempi" auto. Ja oli kyllä ässä tyylikäs ilmestys!
Comment
-
Olspa: Kiitos kiitos. Vaikka harvempi varmasti erottaa aa nelkusta niin audimies on asia erikseen :) .. Kesärengastusta ja kunnon pesua ja vahausta tuo on odottanut mutta ei kelit vielä salli. Olen kyllä koittanut audit bongata ja levillä niitä näkeekin kiitettävästi sesonkiaikaan. Repase hihasta jos vielä bongaat joskus niin ihmetellään.
Comment
-
Kukas oli Nilsiässä St1:llä punaisella bertta5 ässällä sunnuntaina 14.4? Edempää katsottuna näytti että olis ollu klubi kilvenaluset takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Appen Näytä viestiAamulla puol 10 Eteläespalla hopeinen b7 farkku, takana alunen, kuin myös puolilta päivin A-kiven Kadulla valkoisessa A3:sessa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiJuhani Näytä viestiLevillä punanen sedani a5 jonkin sortin pinkeillä tai violeteillä vanteilla. Klubilaisia lomailemassa? Tai ainakin luulen että a5 se oli, hieman olen pihalla jo uusista audeista... :)
Comment
-
Lutakossa ajeli 1815 aikaan musta sedan A4 b7, jossa tummennetut leditakavalot ja kilpi jotain RPS-***. Oliko clubin jätkiä? Siisti, vaikkakin synkeän musta peli :)
Comment
-
Kukke: Okei terve mieheen. Paikallisiakin löytyy foorumilta. Ja voit lohduttaa kaverias että se ei ole ainut audi kittilän kunnassa jolle ölppä maistu :) ... oikiat öljyt vaa koneeseen niin helpottaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viestiOlikos RistoEe kääntymässä vihdintieltä lapinmäentielle munkkivuoren suuntaan tänään klo 7.55 aikaan?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiSe valkoinen A3 on Aleksis Kiven kadulla parkissa hyvinkin usein. Kilvenaluset on entisen omistajan jäljiltä. On ihan hauskasti varusteltu yksilö: Ambition + quattro gmbh alusta + konjakkinahat yms. pientä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiJoo erikoisruutu tosiaan. Saas nähdä milloin lappuliisat alkaa olla kiinnostuneita mun parkkiruudusta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiHopeinen B5 S4 ajoi juuri Pyhäsalmessa vastaa. OOI-xxx ja kilvenalunen edessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja karvis Näytä viestiTuli Kiuruvedellä poikettua. Aikas huonossa kunnossa oli tiet paikka paikoin.
Nätti ässä!
Comment
-
ja ennen ku itse omistin b7 en nähnyt tietenkään ikinä liikenteessä moisia mutta nyt pisti silmään matka leppävaara gallerian parkkihallilta mankkaalle (n 9km) heti ensimmäisenä lähti jo parkkihallissa perään tumman harmaa avant b7, jo turun motarilla tuli vastaan punanen b7 avant jonkajälkeen heti mankkaantielle käännyttäessä vastaan tuli ruskea b7 sedani ja melkeen perässä musta b7 sedan ja eikös seuraavasta kun käännyin tuli vielä sininen b7 sedani... Ehkäpä joku näistä sitten oli vähintäänkin forumilaisia???
Comment
Comment