J.Phoenix tais tulla bongattua Kantsun nesteen valoissa puolenpäivän jälkeen. Itse olin jalkapatikassa postista tulossa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
J.Phoenix tais tulla bongattua Kantsun nesteen valoissa puolenpäivän jälkeen. Itse olin jalkapatikassa postista tulossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja lampi Näytä viestiminähän ylöjärven shellinbaarissa olin pahanelosella. ja samalla meinasi kolahtaa siinä pihalla, mutta ehdin alta pois.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viestiTuttavapiirin laitoksia tuon "risan" osastolla majailevat kulkineet, omakin kulkine löytyi samaiselta osastolla. Tosiaan s2 kyseessä, joka naamioitu sisustaa ja ulkokuorta myöten pitkälle Rs2:ksi, oli vielä keskeneräisenä ja viimeistelemättömänä messuilla. Keltaoranssi Coupe bongattiin kyllä pihalta!
onneks omassa on naarmuja ja pikku kolhuja niin sillä uskaltaa ajellakin :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiKukas morjesteli eilen Salon keskustassa, Turuntiellä sinisestä A6 4f:stä? Pehu? Itse olin liikkeellä V8:lla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja seepra Näytä viestiTänään Oulun Verkkokaupan pihalla ihan tumma RS2, rekkari alkoi muistaakseni RTG-XXX. Liekö kerholaisia?
Comment
-
Hetki sitten Mikkelin ohitustiellä trailerilla valkea Sport quattro matkalla kohti etelää. Kummasti erottui massasta :)
Comment
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viestiTumma b6 sedan OTO-xxx kilvenalusella Riksun prisman parkissa hetki sitten.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiMusta B6 farkku @ Prisma Iisalmi äsken. Kilvenaluset molemmissa päissä.
Comment
Comment