Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • J.Phoenix tais tulla bongattua Kantsun nesteen valoissa puolenpäivän jälkeen. Itse olin jalkapatikassa postista tulossa.

    Comment


    • Urheilukadulla taisin olla siihen aikoihin pyörähtämässä :)

      Comment


      • J.Phoenix tais tulla bongattua Kantsun nesteen valoissa puolenpäivän jälkeen. Itse olin jalkapatikassa postista tulossa.
        Enpä tainnu olla minä. Hassua, sillä olisin aivan hyvin voinu olla koska käyn aina pesemässä siinä Nesteen hallissa. Mutta just tällä kerralla olikin joku muu. Ilmeisesti pk-seudulla onkin sitten ainakin yksi samanvärinen Cabrio lisäksi... Olisko ollu sama minkä näin Vantaan Ikealla viime viikolla. Taisi olla vielä jenkkipuskurit tms.

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja lampi Näytä viesti
          minähän ylöjärven shellinbaarissa olin pahanelosella. ja samalla meinasi kolahtaa siinä pihalla, mutta ehdin alta pois.
          Morjesta vaan Pasi, itse siinä pihassa sulatin luuria korvaani, hyvin naamioituneessa (todella kurasessa) kulkineessani :) Olisin kyl muuten tullu turiseen. Näyttävän olonen kulkine tuo sun paha nelonen ja kuulostkin hyvältä!

          Comment


            Tänään Roccon musta R8 (Råtta) bongattu Porvoon motarilla. Nyt alkaa olemaan sopivan maanläheinen, kesävanteita odotellessa!

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viesti
              Tuttavapiirin laitoksia tuon "risan" osastolla majailevat kulkineet, omakin kulkine löytyi samaiselta osastolla. Tosiaan s2 kyseessä, joka naamioitu sisustaa ja ulkokuorta myöten pitkälle Rs2:ksi, oli vielä keskeneräisenä ja viimeistelemättömänä messuilla. Keltaoranssi Coupe bongattiin kyllä pihalta!
              Juu tarkemmassa syynissä huomasin parien listojen puutteen yms, mutta olihan se sairaan hieno!
              onneks omassa on naarmuja ja pikku kolhuja niin sillä uskaltaa ajellakin :)

              Comment


              • Kukas morjesteli eilen Salon keskustassa, Turuntiellä sinisestä A6 4f:stä? Pehu? Itse olin liikkeellä V8:lla.

                Comment


                • Ajelin juuri äskön mustan a4.n perässä haapamäki-keuruu välillä. kilvenaluset ainakin oli.

                  Comment


                  • Bongasinkohan Pikkuhärskin B8 Avantin Skanssin parkkihallissa kolmen maissa?

                    Comment


                      B5 ässä, AEL: n hotellin parkissa malminkartanossa. Kuski taisi seisoskella vieressä audi-lippis päässä.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                        Kukas morjesteli eilen Salon keskustassa, Turuntiellä sinisestä A6 4f:stä? Pehu? Itse olin liikkeellä V8:lla.
                        Jeps, minähän se olin. Yllätyin itsekin että huomasin sut, normaalisti tulee ajeltua aikalailla laput silmillä. ;)

                        Comment


                        • Keltanen B5 Iisalmessa ponssen työmaalla, clubitarrat oli kahdessakin lasissa. Joku sähköjen kanssa touhuava sillä ajeli

                          Comment


                            Mitä ilmeisemmin täällä pk-seudulla liikkuu A4 b5 johon on laitettu 5-syl keulille. Karakallion ja leppävaaran välillä tuollainen bongattu. Joku täältä?

                            Comment


                              Aamun työmatkalla Helsingissä Teollisuuskadulla valkoinen (ex-vihreä) 4F RS6 sekä Aston Martin DB9.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja seepra Näytä viesti
                                Tänään Oulun Verkkokaupan pihalla ihan tumma RS2, rekkari alkoi muistaakseni RTG-XXX. Liekö kerholaisia?
                                Bongasit minut. :) Kävin verkkokaupassa ostoksilla.

                                Comment


                                • Aamulla Sturenkadulla 8.30 aikaan musta lötkö peltivanteilla klubitarra takaikkunassa.

                                  Comment


                                    Hetki sitten Mikkelin ohitustiellä trailerilla valkea Sport quattro matkalla kohti etelää. Kummasti erottui massasta :)

                                    Comment


                                      Bongausketju

                                      Onko se Ollis sinun auton tuo harmaa b6nen tuossa kanavaharjunkadulla?

                                      Comment


                                      • RIS-4 huomioitu nihtisillassa juuri äsken (clubilaisia? Luulisin) tosin just ku katoin peiliin nii ainoo mitä oikeestaa ehin tummien aurinkolasien läpi nähä oli rekkari ja että oli tumma ulkokuosi...

                                        Comment


                                          Olisinkohan nähnyt eilenillalla Ozkun A4:sen lähellä junarataa, onkohan tuo nyt Veräjälaaksoa? Koiraa olin kusettamassa ja keulan näin hämärässä.

                                          Comment


                                          • HH92: Musta B7 rs4 sedan? Rovaniemellä pyörinyt paljon.

                                            Comment


                                            • juurikin se, musta b7 sedan ja rekkari tosiaan toi RIS-4... Tällä kertaa tosin toisella puolella suomea.

                                              Comment


                                              • minunhan se. Oot peruutanu parkkiin muutamana päivänä :) Hieno keula vitosessa

                                                Comment


                                                • Punainen puhdas S-Line B6 avant Helsingin moottoritiellä, itse erkaannuin Hankoon päin likaisella b6 avantilla.. Moro vaan! ;)

                                                  Comment


                                                    Sinisen TT:n ja mustan c5 aakutosen kuskit ihmetteli vehkeitään hirvaskankaalla :P

                                                    Comment


                                                      Imola gelb b5 S4 Joensuun kirkkokadulla, hitto toi on nätti väri!

                                                      Comment


                                                      • Tumma b6 sedan OTO-xxx kilvenalusella Riksun prisman parkissa hetki sitten.

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viesti
                                                          Tumma b6 sedan OTO-xxx kilvenalusella Riksun prisman parkissa hetki sitten.
                                                          Minähän se ruokaostoksilla. Huomasin kyllä tumman B7:an parin auton päässä ;)

                                                          Comment


                                                          • Valkonen TT Roadster rek. TTR-X turun motarilla kohti helsinkiä. Oliko klubilaisia?

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viesti
                                                              Musta B6 farkku @ Prisma Iisalmi äsken. Kilvenaluset molemmissa päissä.
                                                              Taisin samaisen kärryn viereen parkkeerata samassa paikassa tuossa äsken. CH:t alla ja taisipa olla ihan ässä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X