Nythän nimi on oikein kuvaava, älä muuta vanhaa takaisin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Muiro
Kehä3sella RHD-ohjauksella punainen Lotus, olisiko Elise se Speedsterin rinnakkaismalli ja perässä musta S3nen. Nautinnollisen näköistä kevään avajaista kun pikkukiitäjissä vedetään ilman kattopaloja. Näinköhän haki OEM-palikoita Motonetista....
Comment
-
Kyllä, kyllä. Ja se siitä. Piste.
Eihän vain ollut jonkun klubilaisen 80:nen? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008...77168_uu.shtmlViimeksi muokannut jasso; 4.4.2008, 23:17.
Comment
-
Monet pyöräilijät vetelee heti ekoina päivinä taas hirveetä nakkia ja silloin on vaikea loukkaantuminen juuri noin lähellä, sääliksi käy tuotakin kaveria.
Eilen lähdin bembölen shelliltä kehälle päin, ja vasurista tuli pyörä, kohdassa johon asti näkee siitä risteyksestä ja tähän asti olen ehtinyt hyvin vauhtiin toisen edelle tuolla citikallakin kyseisestä risteyksestä, mutta ei nyt kun äijä ilmeisesti ajeli melko lujaa ja joutui jarruttamaan(?), tuli oikeasti meuhkaamaan valoissa rinnalle, voi helevetti mikä läskiperse.
Ja toinen tapaus forssan keitaalla kun faitteripyörä kiihdytteli poriin päin sen minkä lähti ja kaverilta putos lompsa takataskusta risteykseen, mersukuski edessä pysäs vaan keskelle tietä, kävi kerääs lompsan ja sisällön tiestä ja nauroi mua päin leveesti kun näytti niitä seteleitä :D Toivottavasti palautti edes muun sisällön.
Comment
-
T.Hellin (jäsenlistaa tonkimalla V8:n omistajat Lahdesta löytyy :)) oon bongannu pari kertaa Kivistönmäen nesteellä puunaamassa autoa. Eilen kommentoinkin, että hieno peli kun viereisellä paikalla olin lutraamassa. Ja varsinkin äänet on pirun hienot!
Comment
-
Olikohan eilen kun perässä ajeli joku A6 sedan tumman harmaa RS 6 vanteilla,tuning takavaloilla. onkohan jonku clubilaisen, asialline laitos kun vaan pudotta kunnolla maahan. niin ja ite ajelin hopialla 3Bg passatilla
Comment
-
06.04.2008 12:01
Rammo Kuka seinäjoella pyöri mustalla S8:lla perjantaina? On myös Lammen ex-S4 (kelt.) tullu bomgattua usein tos kylällä. Tais mennä pikkuveljelle? On se vaan komia ja tontis!
Me pyörittiin jos kromit oli alla tosin ite oon ollu apukuskin puolella :D
Joo onhan se sen veljellä nykyään.
Comment
-
Jollekin UrS4:n omistajalle käynyt pieni äksidentti täällä Lahdessa/Hollolassa. Väriltään musta ja nätit vanteet. Seisoo Bike&Tuningin parkkipaikalla hollolassa. Ainakin keulaa ja perään näytti äkkisältään saaneen osumaa. Tais olla nettiautossa jokin aikaa sitten myynnissäkin? Jonkun täältä..?
Comment
Comment