Alkuperäinen kirjoittaja TeMMi
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Maukka-Tämän olen nyt pariin kertaan Haminassa bongannut, löytyykö omistaja jo täältä?
http://www.minunauto.com/auto/17671
Mies on erään sinunkin varmasti tuntemasi isokokoisen valokuvaajan isoveli.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viestiJep, minähän se oli...tuossa viiden ja kuuden välillä ajeltiin Hyvinkäätä kohti 45-tietä.
Jollekin Audille morjestinkin, mutta se taisi olla tumma A4 B6:nen eli bongasin itsekin jonkun ehkä-foorumilaisen.
Comment
-
Kukahan tunnustaa ajaneensa pe 25.9 Juvalta 5km mikkeliin päin ''hieman'' reippaammin :) siinä klo 13.50
Auto oli hopeinen B5 avant S4 kilvenalusella varustettuna. Oli molemmilla sen verran vauhtia että en varmaksi mallista mene.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juudas Näytä viestiTänään bongattu alastarolla BTCF ratapäivillä keltainen B7 RS4 sedan!
Comment
-
Tumma S2 avant tuli lauantaina aamupäivällä vastaan Kouvolan länsipuolella.
Ajelin Aution Samin punaisen lowrider-urssin perässä lauantaina Helsingissä, itse olin naamioasussa eli toisen saksalaismerkin puikoissa. Nätisti toimii alusta töyssyissä, ei pompota vaikka on matala. Mikäs alustasarja tuossa on?
Comment
-
ei pompota vaikka on matala
Tässä on muuten yksi suht samanlainen urssi liikkeellä itiksessä, jotain tarroja tais olla takalaseissa mitä mulla ei. Muuten saman värinenkin.
Nähdään sitten taas kaupoissa. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juudas Näytä viestiTänään bongattu alastarolla BTCF ratapäivillä keltainen B7 RS4 sedan!
http://cid-738bf089a40c7f08.skydrive...ACF%20Alastaro
Comment
-
Gedu bongattu avantilla nastarenkaineen, joku on varautunut tän viikon varoituksiin yö kylmistä. :)
Leppävaarassa yritin pysyä perässä kehä ykköselle, ei ollut transitissa tarpeeksi potkua että olis päässyt rinnalle morjestaa.
Edit. siis takapaksissa ne renkaat oli, ei siis alla pyörimässä.
Comment
-
Panamera bongattu vaasan lidlin valoriseykses. Kyljessä jokku possu-tour tarrat. Kivasti sekottui muuhun liikenteeseen tuo auto, ei liian helposti pistänyt silmään tojotien ja nissanien keskeltä, kuten joku 911
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kekery Näytä viestiJoensuussa tänään 14.00 aikaan sopivasti laitettu keltainen A4 B5 avant tuli valoissa vierelle, nopeasti katsottuna club-tarrakin oli.
Lappalaisen Matti taisi käydä iltasella pyörähtämässä rauhankadun shellillä, älysin vasta myöhään että sinähän se olit.Viimeksi muokannut Arttumutanen; 28.9.2009, 22:46.
Comment
Comment