Peterin musta S4 bongattu Tikkurilan ABC:lla tankkaamassa lauantaina, jutustelu jäi kesken kun ilkeät nissan-kuskit keskeyttivät ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Tämän firman: http://www.mastergolfacademy.fi/sverre.php musta A5:nen, bongattu eilen Pitskun mäkkärin autokaistalla. (rekkari SVE-1)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiArttu Mutanen bongattu siihtalan abc:n liikennevaloissa lauantai aamuna, sit iltapäivällä tossa 16 aikoihin tuli R8 liperin suunnasta vastaan.
Comment
-
Äsken siihtalan abc:n pihassa parkkeerasin autoni hopeisen tt:n viereen, jossa oli punaiseksi maalatut jarrusatulat ja vaaleat takavalot, oliko jonkun foorumilaisen?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ommiK Näytä viestiNoilla kolopallon lyöjillähän on myös B7 Avant KLA-1.
Olen niiden naapurissa töissä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikko S. Näytä viestiKukas tossa Kehä I:llä kuumottelee mustalla B6:lla aina viiden ja kuuden välillä? :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja civo Näytä viestiBongattu tänään Espoosta lähtiessä sinien RS6 C5 avantti, nyrre tarra tuntomerkkinä takaluukussa :) Oli se hieno! Itse olin takana olevassa taksissa kyydissä.
Comment
-
Kenenkähän perus siisti sininen A3 clubikilvenalusella seisoo mikkelin AMK pihassa? Meitä clubilaisia taitaa olla usempia opiskelemassa uutta ja ihmeellistä :p
Comment
-
Tämän olen nyt pariin kertaan Haminassa bongannut, löytyykö omistaja jo täältä?
http://www.minunauto.com/auto/17671
Comment
-
Peterin musta S4 bongattu ruskeasannan shellilläBongasin myös mustan S4:n äsken Rusalla...
Peterin musta S4 bongattu Tikkurilan ABC:lla tankkaamassa lauantaina, jutustelu jäi kesken kun ilkeät nissan-kuskit keskeyttivät ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja S4orce Näytä viestiMilläs kalustolla herrat oli liikenteessä?
Comment
-
Milläs kalustolla herrat oli liikenteessä?
Mukava nähdä että auto tunnistetaan hyvin liikenteessä. Ja oli oikein mukava jutella ABC:llä, pitää tulla toistekkin käymään...Audi pitää varmasti siitä huollen ettei pääse bensistä ohittamaanViimeksi muokannut Mani; 26.9.2009, 08:29.
Comment
-
Radalle.lol ahvenistolla bongattu muutama rinkeli:
Musta urssi ja musta typ89 radan puolella useaan otteeseen.
Metsäparkissa/rinteessä:
Jenkkimallin shamppanjan värinen lötkö, Quattro tekstit kyljissä.
Myös toinen siistissä kunnossa oleva lötkö, joku vaalea väri taisi olla, en kauheasti kerennyt katsomaan kun ohi ajettiin.
Paljon muitakin diudeja, kuten pari kovakatto TeeTeetä.
Minut saattoi huomata melko Audi -painotteisesta takista.
Comment
-
...Paljon muitakin diudeja, kuten pari kovakatto TeeTeetä.
Minut saattoi huomata melko Audi -painotteisesta takista.
Sä taisit siis olla se auditakilla varustettu kaveri jolla selässä luki isolla AUDI ja taisi rinkulatkin löytyä...
Comment
Comment