Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tänään yhden kantturassa motonetin pihalla - melkein pääoven edessä - oli tummansininen c5-avant klubitarralla ja kilvenalusella varustettuna. Oma kulkineeni oli viereisessä ruudussa suht pitkän tovin. Oletko paikkakuntalaisia?

    Comment


      Valkoinen A3 8P 1.8T yritti härnätä Hyvinkäällä 22.30 tienoilla.

      Comment


        Eilen vähän ennen klo 9 Tuusulanväylän alkupäässä matkalla pohjoiseen vaalean harmaa A3 SB, jota hieman laitettu. Oli S-line lätkää, sivuvilkun alla joku Haldex-merkki ja sivuhelmassa taisi lukea oettinger... kattoluukkukin näkyi olevan raollaan. Oliko joku täältä?

        Roikuin mustalla B5:llä viereisellä kaistalla ja peesissä.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viesti
          Eilen vähän ennen klo 9 Tuusulanväylän alkupäässä matkalla pohjoiseen vaalean harmaa A3 SB, jota hieman laitettu. Oli S-line lätkää, sivuvilkun alla joku Haldex-merkki ja sivuhelmassa taisi lukea oettinger... kattoluukkukin näkyi olevan raollaan. Oliko joku täältä?

          Roikuin mustalla B5:llä viereisellä kaistalla ja peesissä.
          Minähän se siellä ajelin.Huomasin sun audin kyllä.

          Comment


          • Kukas oli mustalla b6 "abt" farkulla rantatiellä Mustasaaressa, Lemminkäisellä Asfaltti hommissa?

            Comment


            • Konalassa työpaikan vastapäätä Helsingin Pultin pihassa seissy nyt muutamana päivänä hopeinen avo TT mkI törkeen hienoilla lippavanteilla..onkohan joku täältä kyseisen kulkuneuvon omistaja?

              Comment


              • Olisikohan Tantun auto kyseessä? Konalassa on ainakin töissä.

                http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=122913

                Comment


                  Punainen Rs4 b5 farkku bongattu Hyvinkään Prisman parkkipaikalle ajelemassa klo 17.40

                  Comment


                  • Tänään vantaalla Jumbossa parkkeerasin oman punaisen ässä4 jonkun harmaan S3 viereen jumbossa.

                    Comment


                    • Juu taitaapi olla se Tantun TT..

                      Comment


                        Perjantaina puolilta päivin Lauttasaaressa Imola Gelb -B5 Avant S4 kerhojäsenyydestä kertoven kilven alusin. Koitin morjestella ohimennessäin..

                        Comment


                          Bongattu hieno musta A8 Tampereen lielahden s-marketin parkkipaikalla, clubin kilvenalusella oli varustettu.

                          Itse olin liikkeellä profiilin kulkineella.

                          Comment


                            Viime maanantaina ajoi motarilla (3-tie) F430 Scuderia ohi. Rekkarikin oli muistaakseni osuvasti jotain SCU-1 tai jotain. Ihan miehekäs ilmestys.

                            Comment


                            • Peterin musta S4 bongattu ruskeasannan shellillä

                              Comment


                                Bongasin myös mustan S4:n äsken Rusalla...

                                Comment


                                • Äskön kuopion keskustassa punainen b7 sedan kattotelineillä, olin näkevinään klubitarrankin?

                                  Comment


                                  • Eilen päivällä kiteen lähistöllä huoltoasemalla musta a6 c5 sedan taisi olla kromit alla, ja joku morjestikin sieltä pihalta. Lappeenrannassa prisman pihalla Kuusan Timon rs4 ja joku keltainen s4 b5 farkku.

                                    Comment


                                      Eilen Possukaupan kohdalla Lahden väylällä bongattu harmaa B7(?) RS4. Astetta äksympi perheauto. =)

                                      Samalla reissulla bongattu harmaa pikku-Lexus mustalla katolla ja kaikenmaailman sponssitarroilla, joka tarvii joko kapeammat takarenkaat, tai paremmin kantavat takajouset. Aika ikävän kuuloinen skraap-ääni eräässä pompussa 7-tiellä. Olihan sillä 2 jamppaa takapenkilläkin, mutta kuitenkin.

                                      Comment


                                      • Kuka oli eilen ajelemassa mustalla a4:lla kuopion keskustassa,pysähty siihen intron eteen? siinä n klo 24.00. Oisko ollu 1.8t koneella? En ole varma, kun olin itse ottamassa ilolientä. tööttäsin ja morjestin. Rekisterikilven pohjakin oli takana.

                                        Comment


                                          Minä huidoin Tolosenmäen Nesteen pihasta Artulle ja muille Lappeenrantaan suuntaaville Joensuun hahmoille. Aika synkän näköinen oli tuo a6 siinä pihalla. Nesteellä bongasin myös Kotiteollisuuden Hynysen.

                                          Comment


                                            En ole varma, kun olin itse ottamassa ilolientä. tööttäsin ja morjestin.
                                            Et kai kuitenkaan itse ajanut =)

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja _Make_ Näytä viesti
                                              Kuka oli eilen ajelemassa mustalla a4:lla kuopion keskustassa,pysähty siihen intron eteen? siinä n klo 24.00. Oisko ollu 1.8t koneella? En ole varma, kun olin itse ottamassa ilolientä. tööttäsin ja morjestin. Rekisterikilven pohjakin oli takana.
                                              Minä :) Nostin lapasta kanssa kun tulit tööttäilee siihen vierelle, mutta taisit olla toisessa ulottuvuudessa :D

                                              Ja huomasin kyllä että joku vastakkaisen sukupuolen edustaja oli kuskin paikalla.

                                              Comment


                                              • No en todellakaan ajanut. :D Niin oli yks mun kaveri kuskina meinasin tulla moikkaamaan mut parempi kun en kun olin vähä jurrissa.. Meinasitko janne tiitinen tulla miittinkiin..?

                                                Comment


                                                • Onkos makella semmonen vaaleensininen kolmonen? jos on niin monesti tullut nähtyä.

                                                  Comment


                                                  • Joo on kyllä... :) Minkävärinen audi sulla on..?

                                                    Comment


                                                    • Se musta sedan minkä näit äskön miitissä.

                                                      Comment


                                                      • Aijaa se.. :) aika paljo porukkaa oli miitingissä. eikä oikein tullu juteltua kenenkään kanssa kun en tuntenu ketään.

                                                        Comment


                                                        • Joensuun Laakkosen uuden audimyymälän avajaisissa oli Hannu Mikkolan S1, valkea Ur-Quattro, jossa tosin viimeistely jätti vähän toivomisen varaa, RS6, R8 ja Audi 100 years teipattu S3. Tietysti myös muu mallisarja oli esillä, mm. uusi A5 Sportback.

                                                          Comment


                                                          • muutaman kuvan nappasin tuosta s1:Sestä. Onhan tuo a5 sportback ihan komea livenä
                                                            Viimeksi muokannut Whitebe; 20.9.2009, 20:18.

                                                            Comment


                                                              Tummanharmaa C4 avant Heinolan kohdalla motarilla bongattu jossa clubin kilvenalustat.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X