Make: Jos oot bongannut Sammakkolammentien parkissa ollutta koko mustaa B6:sta punaraitaisilla valsseilla niin se on meikäläisen kulkine joka aina välillä siinä seisoo. Taisit eilen ajaa vastaankin kättä nostaen Puijonlaaksossa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kenen parempi puolisko tankkasi eilen iltapäivällä Hertsikan Shellillä runsasoktaanista mustaan, siistiin B5 S4 Avantiin? Kyseinen auto on nähty samalla asemalla aiemminkin, mutta eri henkilön kuljettamana. Kilvissä ei ollut EU-reunaa.
Comment
-
Sinäkö se olit Salpauksen eessä B5 avantin ratissa? Kyllä olin, töistä kotiin menossa ja huomasin sut valoissa. Puskuri kiinnitti huomiota. Joku RS4-lookalike? Aina kun on Audi lähistöllä, missä on jotain erikoista niin oon tutka päällä. Käpälääkin on nosteltu puolin ja toisin..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiSinäkö se olit Salpauksen eessä B5 avantin ratissa? Kyllä olin, töistä kotiin menossa ja huomasin sut valoissa. Puskuri kiinnitti huomiota. Joku RS4-lookalike? Aina kun on Audi lähistöllä, missä on jotain erikoista niin oon tutka päällä. Käpälääkin on nosteltu puolin ja toisin..
Comment
-
Jarno sinäkö se ajoit mustalla farkku kutosella kaupungissa, jossa tarrat kyljessä? Tänään myös bongattu jossain vaiheessa iltaa tumman vihreä b5 a4 sedan jossa klubin tarra takasivulasissa.
Comment
-
Viime lauantaina puolenpäivän jälkeen Lappeenrannan sataman tuntumassa bongattu rs-sininen B5 RS4.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Allekirjoittanut Näytä viestiViime lauantaina puolenpäivän jälkeen Lappeenrannan sataman tuntumassa bongattu rs-sininen B5 RS4.
Comment
-
Ihan kuin olin näkevinäni tänään iltasella n. klo. 19.00 hopeisen sedan b5 a4:n jossa klubitarra oikeassa taka pikkuikkunassa.
Comment
Comment