Diffas Tapparakadulla klo 18 ilman etupuskuria???
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
tänään päivällä olin menossa hakemaan ruuveja rosteri kehyksien asennukseen niin tokmannin liikennevaloissa tuli nähtyä punainen a4 b6 farkku jossa merkitön verkkomaski.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja _Make_ Näytä viestiKenen täysin musta audi a4 1.8t jossa oli kromipeilit. Oli eilen tossa puijonlaakson parkissa..? näin myös sen kalisissa. Hieno peli.
Comment
-
en ollu en. :( Kun en ollu vielä liittynyt clubiin ja siinä oli ne viivat ympärillä jossa luki audiclub ja en kehannu kysyä keltään että saisko tohon ajaa. Mut oot varmasti nähny mun audi a3:sen tossa sammakkolammentien parkissa..? Väri sinihopea. Vois nähellä tänään keskustassa päin jos liikut siellä?
Comment
-
oliko jonkuin clubilaisen keltainen s4 b5 tuossa viiden maissa lahden kärkkäisen parkissa. keltaisen värisenä pisti silmään.
Ja kotiin lahdesta vanhaa lahdentietä ajellessa oli jollain punaisella b7 (EAG-xxx)kiire, kun piti ohittaa vaikka ajo ihan rajoituksien mukaan.Viimeksi muokannut mikelee; 4.9.2009, 22:41.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Blodshed Näytä viestiBongattu Hannu Mikkola Kurk Golfissa, kiesiä en nähnyt.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kona Näytä viestiTämän viikon melkein jokaisena päivänä bongattu ilmeisesti Tommi[FIN]:n TT Mikkelin AMK:n sisäpihalta. Sulla taitaa olla ihan oma paikka siinä ruudussa :)
Comment
-
Kenenköhän viininpunainen quattro iso-lötkö seisoo Lauttasaaressa Melkonkadulla lipan alla? En kerennyt ohi kävellessä sen kummemmin tutkia, oliko 200 vai V8. Bolerojen päällä tuo näytti seisovan. Aina se vie huomion, kun jossain vastaan tulee, oli kumpi tahansa.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja PanuH Näytä viestiOlikos Peltopuro tänään 14:35 Keskuskadun ja Kaivokadun risteyksessä? Tööttäsinkin ja heilutin räpylää, kun ajoin viereistä kaistaa ohi, mutta taisi mennä kategoriaan "mitä toi urpo-Audimies mulle tööttäilee" :-D
Comment
Comment