Valkoinen RS2 tuli trailerilla vastaan aamulla. Motaria eteläänpäin hieman Kuopion pohjoispuolella. Sotkamostako on lähdetty liikenteeseen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Lomareissulla Kuopion pohjoispuolella 18.8 n. klo: 16.30 musta A4/B6 avantti motarilla vastaan. Muistan auton nähneeni täällä, tais olla Kojjootti.
Japen kuvaaman WMB:n rekkarilla POL-15 omistajaa jututin omalla työmaallaan. Japea en torin läheisyydestä bongannut, vaikka pariin kertaan sen kierrin.
Varkaudessa 19.8 n. klo: 15.15 keskustan tuntumassa punainen RS2. Vai villep:n S2 Avantti?
Kuopio-Varkaus välillä muutama C4 korinen audi tuli vastaan, toisessa taisi olla kromiset peilit.
Comment
-
Tulikos http://www.audiclub.fi/audifinns/mem...015]SziihPower vastaan tänään vt2:lla ~18.00 aikaan? Ite liikkeellä profiilin kulkineella, nostin lapasta.Viimeksi muokannut Laurimtm; 20.8.2009, 21:43.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiLomareissulla Kuopion pohjoispuolella 18.8 n. klo: 16.30 musta A4/B6 avantti motarilla vastaan. Muistan auton nähneeni täällä, tais olla Kojjootti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kojjootti Näytä viestiJepjep, auto on vaan tumman sininen ;) vein audin talvivantehet maaluuseen.Viimeksi muokannut juudas; 20.8.2009, 22:20.
Comment
-
Japea en torin läheisyydestä bongannut, vaikka pariin kertaan sen kierrin.
POL-1151 kertoilikin mulle Audihenkisestä vieraasta tuona päivänä =)
Comment
-
Tänään töihin tullessa, 9-10 välillä, Tammiston rampilta kiihdyttelin Tuusulanväylälle Helsingin suuntaan sopivasti mustan R8 eteen joka ajeli kehä I:lle länteenpäinkin perässä.
Ja sit vähän ennen Hämeenlinnan väylänramppia Kehä I:llä ajoi oikella kaistalla C5 koppanen RS6, tummansininen.
Mahtaako olla Clubilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiWhiteben perässä ajelin illalla hetken kaupungilla. Kurvasit sitten Myyn parkkihalliin. Komean näköinen b6 kyllä on. Vielä kun alaosat sipaiset korin väriin...
Ja JT67:n b8:a kuolasin tänään Kontiorannan parkkipaikalla kun toin tavaraa sinne.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KospeVihreä A4 bongattu Tampere-Helsinki motarilla kyljellään. Toivottavasti ei käyny pahasti.
Comment
-
Joonas, kyllähän se rottakädi on mun, töihin olin menossa :)
Comment
Comment