tahtoo!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Pohjalaisen Quattron lisäks tiistaina kuppiksella oli melko hyvin säilynyt(laitettu) kantti-rapee-ysikymppi. Foorumilaisia? Klubitarraa en autossa huomannut.
Vois myös tahtoa, jos olis ollut joka nurkasta raapiva yksilö. Ehkä tirpin tarpin vajaavetoisenakin...
EDIT: Siis Tästä autosta kyse:
http://picasaweb.google.fi/kenneth.e...15469239177842
http://picasaweb.google.fi/kenneth.e...15637312414498Viimeksi muokannut Kenda; 31.7.2009, 22:58.
Comment
-
Tänään kävin työasioissa aamupäivällä Kolin huipulla. Parkkiksen reunassa seisoi metallihopeaan vivahtava C5, jonka takaluukkuun oikealle puolelle oli liimattu iso gekkotarra. Ajattelin alaspäin tullessa tarkistaa kerhotarratilanteen mutta auto oli jo jatkanut matkaa. Liekö ollut kerholaisia ihailemassa täkäläisiä maisemia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja oliver Näytä viestiSitten sun täytyy tarjota Pohjalaiselle rahaa, pelkällä tahdonilmaisulla tuskin sitä saat
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiJa kun rahaa ei ole, niin täytynee unohtaa moiset ja pysytellä päiväunissa ;)
Comment
-
Tänään joku lastasi uudehkoon TT:hen tavaraa Raisiossa Kuninkojan K-raudan pihalla. Siisti peli ja monikäyttöinenkin :)
Jos Urkkia haluaa, niin halvalla ei pääse kuin vahingossa. Niitä ei enää tehdä, joten päiväunet kannattaa toteuttaa, elämä on liian lyhyt vain toivomiseen/tahtomiseen.
Comment
-
Jyväskylässä pyörii musta a8 isoilla kromivanteilla, korisarja ja jotain kiinamerkkejä luukuissa. Makunsa kullakin. Oliko eilen illalla palstalaisia keskustassa, mustassa b6 audissa, jossa takalasissa viistosti sellainen "kromikalvo"
Tuli nähtyä Välitalokin kun kanttasit fillarilla Kuvan nurkilta ilta puol10 aikaan. ;)
Comment
-
Tänään joku lastasi uudehkoon TT:hen tavaraa Raisiossa Kuninkojan K-raudan pihalla. Siisti peli ja monikäyttöinenkin :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sami
Ilmeisesti joku kerholainen bongattu eilen Kangasniemellä perheen kanssa punaisella S2 Avantilla jossa RS2 maski. Sivutakalasissa oli vielä tussimerkinnät radalta. Itse olin liikkeellä samannäköisellä pikkukoppaisella.
Pitäs jollain se tussi rapsia irti lasista.
Comment
-
Perjantaina Vaajakosken ABC:n kohdilla sähkön sininen B7 RS4. Lauantaina Hankasalmen kohdilla punainen B6 S4 Avant. Kummastakaan en äkkiseltään bongannut klubitarraa. Ässä ajoi vielä ilman valoja :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hasa Näytä viestiPitäs jollain se tussi rapsia irti lasista.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wisa Näytä viestiLaimentamaton lasinpesuneste toimii, lähtee pyyhkäisemällä.
Comment
-
Tänään päivällä bongattu musta A3 jossa uuden audin puskuri, ajelit perässä tullin lähistöllä. Iltasella Heikin farkku A4 shellin nurkalla ja Pekan TT centrumin nurkalla.
Missäpäin bongasit? Jos oli tampereella sarankulmassa päin tuollainen http://i283.photobucket.com/albums/k...Puhdasaudi.jpg olin vissiin minä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja cykloN Näytä viesti'
Missäpäin bongasit? Jos oli tampereella sarankulmassa päin tuollainen http://i283.photobucket.com/albums/k...Puhdasaudi.jpg olin vissiin minä.
Comment
-
Noin tunti sitten ajeli vastaan Lappeenrannan tietä karsikon risteyksessä valkoinen A6 C5 sedan jossa devil eyes ajovalot, rekkari AIP-xxx, onko clubilaisia?
Comment
-
Äsken Mäkelänkatua - Tuusulantietä pohjoiseen tultiin hetken samaa matkaa RS6:n (ÄRP-XXX) kanssa. Siinä on kyllä todellinen tykki suht. hillityssä asussa - vaikka toki ulkonäkökin aika paljon paljastaa. Ei sitä joka pojan ajokissa ole 5-litraista 426 kW:n V10:ä, joka tuskin softausta kaipaa ;). Taisi tuo yksilö olla (vielä) maahantuojan omistuksessa. -- Mahtaisivatkohan myydä tarvitsevalle?
Comment
-
Kuka tai kenen parempi puolisko ajeli eilen Jalasjärven ABC:n lähettyvillä puoli viiden jälkeen iltapäivällä C5-koppaisella hopeanharmaalla A6 sedanilla, jonka puskurien alaosat ja helmat olivat korinvärissä, alla 18-19" RS4-replicat ja madallustakin löytyi? Kerhotarra mielestäni vasemmassa takasivun pikkulasissa. Kauniimpaa sukupuolta taisi olla ratissa, ja nätti oli autokin. Nostin kyllä kättä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiTänään ja eilen tullu bongattua 54 tiellä Riihimäen Abc:n kohdilla isolla siivellä varustettu hopeinen UrQuattro(?) Molemmilla kerroilla vaan kauempaa hetken nähny enkä ihan tarkkaa osaa mallia sanoa...
5-pyttysen äänet vaan sitten osaa piristää työpäivää :)
Mahtavan näköinen laitos!
Comment
Comment