FaaBo bongattu tänään päivä vitosen ratissa. Ajoit Kuusamontien yli Tulliväylää pitkin keskustaan päin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Vinsu Näytä viestiKillerin taisin bongata Vihdintiellä iltapäivällä Variston tasalla avokkaalla. Itse olin keskustaan päin menossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kraftwerk Näytä viestiJoku komea ja musta C5 RS6 kilvenalusella ajeli Kuopion Prisman vieressä valoissa ohi iltapäivästä. Galle Savon suunnalla ajelemassa?
Comment
-
Tavarits kvande saabismissaan tuulen tuiverrettavana noin klokkan 13.21 LYKin huudeilla. Sylttytehtään sijaan arvelen jälkien johtavan Pitkään Jokeen, jossa, kappas, perkele, taisin itsekin piipahtaa kotva sitten.
Comment
-
Hyvin, Erkki, bongasit!
Tosin siinä arvauksesi meni pieleen, että en ollut matkalla Long Riveriin. - Olimme nimittäin juuri hetkeä aikaisemmin jo syöneet siellä rouvan kanssa (terassilla).
Epäilisin, että olin juuri käynyt viemässä rouvan Kyyluodontielle, sillä rouva oli unohtanut Golfin sinne parkkiin eilisen piknikkinsä jälkeen...
Minä en siis harmikseni huomannut sinua, sillä tapitin tiiviisti taustapeiliin rouvani autoilua ;)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiTollanen matala ja punaisilla vanteilla oleva yksilö jäi hiluxin jalkoihin kehä3 about kuuden aikoihin. :)
Comment
-
JPeltopuron 996 taisi sattua (pardon the pun) silmään Viikin Porschekaupan pihalla iltapäivästä, ehkä huollon puolella. Siitä kivenheiton päässä tienvarsiparkissa RR Ghost? valkoisena härmänkilvillä, eikös J Tiihonen omista moisen, muistelisin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja SS4 Näytä viestiEilen illalla Vayne motarilla Korson kohdilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viestiPanun Passatti bongattu eilen iltarasteilta. Jätin lötkön siihen vastapäätä ja lähdin metsään eksymään.
3 viikkoa sitten taidettiin juosta vastaan kartan eteläosassa, mutta tilanne meni niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt edes moikkaamaan.
Comment
-
Punainen 8V S3 Tuusulantiellä, noustiin peräkkäin Kehä3:lle.
Itse ajelin Räsällä edessä. Täältä joku?
Comment
Comment