Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Lohjalla hopeinen mk1 S3, klubi tarra kuskin takasivulasissa. Ja myöhemmin täällä tuli vastaan A3/S3 hemmetin isolla keula coolerilla ja sopivan matalalla/lippa vanteilla.
kyseisen auton omistajalle tiedoks, et jengi tossa Knc:n jälkimainingeissa Abc:llä autos vieressä nojaili kylkeen ja piti tölkkejään katon päällä. Hälytkin tossa lähti päälle... Auton luona olleilta kysyin et miksei sammuta hälyjä niin kertoivat ettei oo niiden auto.. Minkä helvetin takia siihen sit pitää nojailla ja käyttää juomatelineenä? Tiukansävysesti huomautin asiasta, mut eipä se näköjään auttanut. Toivottavasti ei pinnat ollu ihan vimpan päälle tai et muuten vaan oo niin tarkka, kun ite olen. :/
Melkosta ihmisjätettä.
Eilen alkuillasta Järvenpään Prisman parkkihallissa, Mersun vanteilla oleva b8.5 avant. Takana oli kilvenalunen. Oma pirssi oli vähän sivummalla samalla rivillä.
Tulikohan joku foorumilainen joka tunnisti auton, BMW-endurolla vastaan Jämsän seudulla Jyväskylästä päin sunnuntaina puolen päivän jälkeen? Näytti vaan kuin olisi käsi noussut kohdalla.
Eilen Jumbon viereisellä sillalla valkoinen A6 C6 Avant ja tänään aamulla turuntiellä punainen 8V A3 SB.
Itse olin liikenteessä mustalla A4 B6 sedanilla ilman tunnuksia.
Tänään kolmen jälkeen Tampereella keskustan rampista Rantatielle länteen valkoinen A3 avo veti katto alhaalla ensin ylinopeutta bussikaistaa perälle asti ja sittä kevätjuhlavedolla kaistojen yli ohituskaistalle niin, että takana tulevien väistöjarrutuksissa melkein kolisi.
Suomussalmella Ämmäkoskensillan kupeessa harmaa B8 sedan kilvenalusella ja pysäytettynä maratoonareiden tieylityksen vuoksi. Olin sinisessä paidassa juoksemassa :)
Comment