Kenen kanssa äskettäin ajeltiin kehältä Tammistoon? Kilvenalusilla varustettu samperin tyylikäs musta b7.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Eilen Vayne ässällä. Tulit himasta päin ja käännyit perään, menit motarille sit. Se 4f oli sun edessä.
En tiedä oliko tämän päivän ässä kerholaisia, mutta hiton makee, näytin itse asiassa peukkuakin ohittaessa, oli sen takia pakko päästä ohi, että pääs peukuttaa. Eli ajettiin järvenpäästä kehä 3 asti peräkkäin. Auto jolle peukutin oli matala B5 S4 farkku, finnittömät kilvet ja old rs4 vanteet. Oli hieno.
Comment
-
No joo, vähä sillai pöllösti, kun ei ollu iha suora näkymä. Koitin mä lapaa pitää pystyssä ku ajeltiin ohitte siitä risteyksestä. Ja yks päivä näin ku tulit suljetulta radalta testailemasta ässän flat shiftiä ;) Olin ransitilla silloin tuloillaan vanhaa tietä hesan suunnasta kun käännyit pois.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiNo joo, vähä sillai pöllösti, kun ei ollu iha suora näkymä. Koitin mä lapaa pitää pystyssä ku ajeltiin ohitte siitä risteyksestä. Ja yks päivä näin ku tulit suljetulta radalta testailemasta ässän flat shiftiä ;) Olin ransitilla silloin tuloillaan vanhaa tietä hesan suunnasta kun käännyit pois.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiJoonas tuli S1:llä vastaan ”yks paikka Vantaa” tuossa vähän ennen kasia. Mä huomasin ja moikkasin aika myöhässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiGalle kiivaasti somettamassa opelin puikoissa K1 katsastuksen pihassa.
Comment
-
Kuppista kiusaamassa tällä kertaa duuni paikan edessä, Kyl se vielä tänä kesänä tulee ajettavaan kuntoon. :)
Comment
-
Joo se on aika rajussa kunnossa tällä hetkellä. Saa nostaa volvon alustaa ylöspäin ettei ota keula montussa kiinni, tokikin se rauta on jo ajokaverin toimesta vedetty tuhannen rullalle.
Tänään pohjoisväylällä, jäähallin suuntaan kääntyi musta B8,5 farkku alusilla varustettuna, en aivan päässyt rinnalle, kun edessä oli joku lolvo. Ajelin siis samanlaisella sun takana :)
Comment
Comment