Kuopiossa aamulla n. klo 7.20 tuli keskustasta moottoritielle pohjoisen suuntaan matala, musta S5, klubilaisia?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viestiHöh ei ässää tunnista, vaikka suoraan kohdattiin käsi ojossa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiKivikosta Nallitien päästä lähti clubialusellinen 4F avant, hopeanvärinen. Ehkä 15min sitten. Olin taas valkoisella VW:llä itse liikkeellä.
Comment
-
Tuo oli viel se mukavuuskorkeus ettei pohjaa juuri ku kovimmissa töyssyissä, rekisteröin kyllä harmaan A1:sen mutta tein töitä matkalla ni en tarpeeks tarkasti reagoinut :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Raswa Näytä viestiJoo töihin olin lähössä, ei siellä muilla samaan kuvaukseen ainakaan olevaa autoa ole :D Ihme että näky kaiken paskan alta. Siinä nallitiellä on muuten jollai muutamakin VW ollut missä clubialuset takana.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestijoo ei se ihan puhtain ollut :D mun vaimo on duunissa siinä niin mun a3 cabrio clubitunnuksilla tai valkoinen gti kansanauto ilman, seisoo monesti koulun pihassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viestiSiun 4F:n bongasin yks päivä parkissa kävelyllä käydessä. Oma kansanvaunu myös melko tiuhaan saman tien varressa.
Comment
-
Comment