MPG kilpinen kivan värinen Cabriolet ajeli just 10min sitten perässä rajasalmen sillalla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Musta kurdituunattu B8 A4 kehari 3 länteen päin ennen aamu 6, sinä?
Käsittääkseni sumua ei ollut lainkaan, mutta jos lisävalotehoa haluat siihe karvalakkimalliis niin osta jälkiasennusxenonit, kun kerta ledinauhatki olit niin hienosti osannu laittaa umpioiden sisään ??
Satuin näkemään niin hyvin siitä sivupeilistä kun olit niin lähelläkin...
Comment
-
Audi center airportin hoodeilla Juha matalalla kolmosella ja joku kurvas vihreällä sämpylä cabriolla mun kauhan ali, tiedoksi et oli kaikki ihan hallinnassa. ;)
Itse siis mustan koneen hytissä bongailemassa.
Comment
-
Eli et ollu ison omenan lähellä tänään bobcatilla?
Juha tuli kolmosella vastaan, siinä motonetin kohdilla vantaalla ja kehä 3 tienä.
Ison omenan edessä oli 4f avant jengitunnuksilla parkissa, kuski oli puikoissa. En viitsinyt alppitorvia töräyttää kohdalla :D Ajoin siis työautolla siitä ohitse, kello oli jotain 16 ja 17 välimaastoa.
Comment
-
Joku foorumilainen parkkeras mun viereen Jumbossa tänään ja moikkasinkin kun kävelit autolles. Morjesta vielä tätä kautta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiJoku kurvas vihreällä sämpylä cabriolla mun kauhan ali, tiedoksi et oli kaikki ihan hallinnassa. ;)
Comment
-
Eli et ollu ison omenan lähellä tänään bobcatilla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pampula75 Näytä viestiRistoEe bongattu tänään neljän jälkeen Mäkelänkadulla. Ajelin jonkin aikaa takanasi valkoisella A3q:lla ja koitin morjestaa kun käännyin Koskelantielle, mikäli missasit sen niin moro vaan!
Comment
-
Kenen tummanharmaa A3 S-Line sedan MTM-lätkällä ja kilvenalusella ainakin takana seisoi aamulla aikaisin Prisman parkkipaikalla Iisalmella? Nätti.
Comment
-
Seinäjoella ABC:n paikkeilla perässä tuli musta A4 (FKY-XXX) ja peilin kautta edessä ei näkynyt tunnuksia. Käännyin vasemmalle niin ohitettuasi huomasin takana alusen.
Morjesta vaan :)
Comment
-
Terveisiä parille Audi-veljelle Iin Kärkkäisellä lauantaina. -Olitte hetken vieressä parkissa, mutta en ehtinyt jutulle, kun oli puhelu päällä.
Edit: Tarkka paikka oli tankkauspisteen viereiset parkkiruudut. Kellonaika oli noin klo. 13 paikkeilla. Toisella autokunnalla oli valkoinen c6 ja toisella harmaa pitkäkatto, jonka mallia en painanut mieleeni.
Itse olin liikenteessä harmaalla d3:lla.
Comment
Comment