Tuossa puolen päivän kieppeillä ajoi joku kilvenalusilla varustetulla punaisella b6 sedanilla Vantaan Ikean parkkipaikalle. Itse piti tyytyä bussikuljetukseen kun oma auto on kotona.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kukas oli lähdössä punaisella B8,5 Avantilla Keravan Prisman parkkihallista joskus 17.30 jälkeen? Olin siinä sisääntuloväylien risteyksessä tolppien toisella puolella odottelemassa, kun kampesit paalupaikalta kohti radan puoleista ulosmenoa.
Rekkari oli BTX-*** ja alunen näytti olevan ainakin takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ^^BeBe Näytä viestiTaisin olla minä. Tuskan päälavan rakennus työlistää tänään täällä etelässä. Iltapäivää!
Comment
-
Kenen hopea 4F A6 2.0tdi oli mun auton takana parkissa tänään Seinäjoella Minimanin kaupan pihassa? Alunen ainakin takana, kilpi LJI-XXX
Comment
-
Bongausketju
Lauantaina 1.7. Helsingissä Pohjoisella Rautatiekadulla iltapäivällä parkissa sopivan matala ibiswhite B8 Avant harmailla BBS CH:illa (ilmeisesti). Olipa kyllä hillityn tyylikkään näköinen kulkine. Kilvenalus näytti olevan.
Sunnuntaina 2.7. Länsiväylällä Helsingin suuntaan klo 13:30-14:00 välillä punainen A3 Sportback mustilla peileillä. Kilvenalusta myös tässä, pariin kertaan taidettiin mennä toistemme ohi (mulla tummanpunainen bemu E92).
Moro vaan molemmille, hienot autot oli.
Comment
-
No jopas klubilaisia on liikkeellä. Tänä aamuna n. klo 8 aikaan oranssi TT(S?) kilvenalusilla ja tais olla Nyrretarra takaluukussa jos oikein näin. Kehäkolmosella itäänpäin josta poistui Itäväylälle vievälle rampille kun olin siinä rinnalla. Herätti huomiota jo kaukaa, todella hieno.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HexaDe Näytä viestiOliko Okkim a8 tänää kahden aikoihin keljossa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiJari74 hetki sitten uudellakadulla sinisellä avantillaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiSLB-*** liittyi juuri kehä 2. Hurjastelin Miatalla ohi
Comment
Comment