Alkuperäinen kirjoittaja Teukka
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Saatoin se minä sitten ollakkin. Siinä nurkilla kun asun ja kellonaika täsmää noin siihen, kun kotiuduin töistä. Sun bobbaria en kyllä muista :D
Kävin kurkkimassa vähän, se on ollu kello 18.18 kun olen kotiin lähteny töistä, eli aika ei iha natsaa.
Sekin musta väriltään. :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiOlikos vinsun rekkari rsa? Vai oliko joku muu ja asut mankkaalla? Tai ainakin siellä lähellä? Perjantaina näin ulkotallissa seisovan räsäskolmosen, paikka oli sielä jossain mankkaan lähellä. Ja sitten se rsa kilpinen ajoi kehä ygösellä :)
Comment
-
Juho voi olla oikeassa. Anoppia taisin heitellä tuohon aikaa kotio leffateatterista ja joutui ajelemaan huuuurjan korkeella :s
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiNummelassa Hopea/harmaa A5 kello 11.00 sittarin kohilla. Kerkesi just kääntyä risteyksestä edestä värisilmällepäin. Itse ajelin tokmannilta päin vastaan ja kohdalla huomasin että takana oli kilvenalunen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiFkn poliisiaseman suunnalla.
Olikos se Jere nallen puikoissa äsken kauksun koulun kohdalla? Ainakin takas morjestettiin :)
Comment
-
jasso oli kuulemma sipoolaisella raviradalla Audin kanssa. Ajelin siitä ohi just kun palasit autolle. Sateessa likoamisen jäljiltä ajatukset oli jo sen verran tulevassa lämpimässä saunassa, että rupesin liian myöhään miettimään, että ois voinut vaikka avata ikkunan ja kehua komeaa autoa. :(
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viestiKeltanen b6 avantti minkä täällä foorumilla joskus nähny oli äskettäin lentokentän vianorin pihassa. Samoin parina kertana näkyny rs5 siellä.
Comment
Comment