Juuri äsken bongattu punainen, todella siisti kuntoinen 80/90 quattro sedan, Espoon Suvelassa. Kävit kääntymässä Kirstintiellä kerrostalon pihassa, itse olin parvekkeella pällistelemässä lentokoneita! Kilvenalunenkin oli mielestäni ainakin takana...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
21.45 nurkilla Tuupakan/Voutilan sillan alla A2 Audi. Ajelin A6 perässä ja väläytin valoja moroksi :)
Kilvenalunen takana, moimoi.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja concorde Näytä viestiTampereella Rantatien aamu"ruuhkassa" seiskan nurkilla tänään hopean värinen B5 RS4. Oliko voorumilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viestiMinähän se varmaan olen ollut töistä kotio palaamassa! Ajankohta ja auto ainakin täsmää..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja concorde Näytä viestiEipä noita RS-kulkimia tuolla liiaksi asti ole, joten varmaankin sut bongasin. Kyllä tuollainen perusarkkia tukevammin tiessä istuva auto erottuu kummasti massasta. Hieno auto!
Comment
-
Comment
-
-
Olikos joku tällä foorumilla vaikuttava tänä iltana mustalla A4 liikenteessä. Käännyin ite moottoripyörällä 54 tieltä kohti lammia ja käännyit perään riihimäen suunnalta lammille. Muutaman kilometrin päästä käännyin pois ja morjenstettii toisillemme. Kilven alusia en kerinnyt kattomaan.
Comment
Comment