Alkuperäinen kirjoittaja Japi
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Joo en ollu Pullalla käymässä. :D
Kävin Herttoniemes hakemas duuniin varaosia huomista varten jos saatais yks auto elvytettyä taas radalle. :)
Comment
-
Hetki sitten Tuusulantiellä, ennen Korson ramppia / Tuuuslaanpäin A4 B5 Avantti. Takana kilvenalunen ja naishenkilö ajoi autoa. Annoin pienen pakoääni tervehdyksen =)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jogha Näytä viestiNummelassa (tais olla sunnuntai) tuli vastaan törkeen hieno, oranssi RS5. Joku täältä?
Comment
-
Kuka ajaeli mun edessä valkosta pitkäkattoa A4 rekkarilla GJF- hyvinkään suuntaan? Terveisin isolla mersun merkillä varustettu auto :)
Klo 16:25. Hämeenlinnanväylä.
Comment
-
-
Kukas meni ohi 3-tiellä Hyvinkään kohdalla alusella varustetulla A5:llä BOJ-***? Kiitos kun käytit riittävää nopeuseroa etten ns. jäänyt pussiin /b
Koitin itsekin vähän jouduttaa omaa ohitusta etten jäisi kovin pahasti jalkoihin. Tosin ei välimatka peilin kautta kovin pieneltä näyttänyt.
Comment
-
Musta B7 farkku klubialusilla (EMT-xxx) pyyhkäisi juuri ohi kolmostiellä, Tamperetta kohti mentäessä. Firman pakussa piilottelin itse :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiJannekk bongattu tänään iltapäivällä vähän ennen kolmea Pirkkalan ohitustiellä matkalla kotiinpäin.
Comment
-
Comment
-
Ohitin Kehä3 tänään 1815 aikoihin Vantaan motonetillä hopean B5 avantin jossa oli alunen takana. Kuka tunnustaa?
Comment
-
Vayne pohjoisväylällä Teboilin valoissa. Itse olin tankkaamassa siellä. Ja sen lämpösen tebikan valoissa. Ja hetkeä myöhemmin ajoitkin haariksella, motarin sillan päällä vastaan. Koitin morotella, mutta hiukan myöhässä ja näyttipä tuo aurinkokin paistella sua silmiin :) Selkeästi säätölenkillä olit :)
Comment
Comment