Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Kyllä meikäläinen saa viettää tämänkin pyhäpäivän töissä. Minun kuljettamana sen auton näkee kohtuu harvoin, taitaa olla 95% ajoista emännällä ajossa :D
Aamulla kehä 1:llä ajoi edessä tumma S4 avant; rekisterikilvessä G ja C ja kerhon kilvenaluset. En kerennyt rinnalle morottamaan ennenkuin poistuit rampista. Ajoin perässäsi tovin ja katsoin että ihan kuin ässässä olisi väpättänyt takarenkaat enemmän kuin muilla keskimäärin.
Forumilla komeillut java grün berttakasi bongattu tänään n. viiden aikoihin kehä kolmosen ruuhkassa. Vaikka pimeetä ja sateista olikin niin kyllä se sieltä aika hyvin erottui...;) makee peli!
Janne_Amunet taisi olla keltaisella B6:ellaan olla arabainrannan kohdalla äsken matkalla itään. Upea ilmestys tuo on! Olin kakkosautolla liikenteessä, eli incognitona.
Hopea 4F farkku ELI-xxx Kuopion motarilla äsken. Kilvenaluset löytyi takaa ja kauniimman osapuolen edustaja ratissa. Käyttäytymisessä vasemman kaistan suhteen toivomisen varaa.
Tänään ajelin jonkun klubilaisen perässä hetken Kuopion suunnalla. Karttulantielle kurvasin perään, ja pakko oli kilpi tsekata. A6 4F oli ajossa suht puhtaana ja nättinä, minä iglun kanssa takana.
Tiemme erkanivat, kun käännyin Kolmisopelle.
Omaani en ole vieläkään saanut aikaiseksi laittaa klubikilpiä.
Comment