TT missä takalasissa oli member tarra kävi länsimetron metrovarikon työmaalla. Kantelin juuri rautaa siinä sinun takavasemmalla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Pide, hyvin todennäköisesti olin. Sininen IVY-xxx. Tytöt on siellä hoidossa ja kun ovat jo isoja, niin pystyi siirtymään kaksiovisiin autoihin. Hieman on muutamat lapset omat mukana lukien ihmetelleet, että missä on takaovet :D Nähtävästi perheellisillä autoissa on noita luukkuja enemmän normaalisti.
Myös bongattu saaristokadun hidasteissa pitkäkattoinen b7 viikko sitten siinä 1530 noin...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiVarmaan ollut ääsmarkettiin menossa sillä Venetien ja Utrantien välisellä korttelinpätkällä. Muuten en muista Riihisärkäntietä ajelleeni.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viestiJoo se olikin rantakylänkatu :D
Comment
-
Kuppis bongattu työauton ratissa aamulla kympin maissa Vanhalla Porvoontiellä. Itsekin olin samoissa hommissa. Kättäkin nostettiin kohdatessa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viestiAamulla valkoinen q5 (?) Vihdintiellä noin klo 7.
Juuri nyt musta 4F Avant Turunväylällä. Tuomarilan liittymästä Kehä1 itään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viestiKuppis bongattu työauton ratissa aamulla kympin maissa Vanhalla Porvoontiellä. Itsekin olin samoissa hommissa. Kättäkin nostettiin kohdatessa.
Comment
-
Comment