Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Noin klo11 kuusamontiellä laanilan nesteen kohalla a6 c5 BAF-xxx kilvenalusilla.

Comment

• Snellmaninkadulla kurvaili vajaa tunti sitten rusehtava B7 sedan kilvenalusilla ja pörinäputkistolla varustettuna.

Comment

• Ety Kaukameren ääsmarketin pihassa

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Topsuu Näytä viesti
          Prismalla puolisen tuntia sitten valkoinen b7 alusilla ja member tarra pikkulasissa, rek tais alkaa FHZ-***. Oli tyylikäs!
          Aika, paikka, malli ja rekkari täsmää. Vaimon kanssa sunnuntai ostoksilla ;)

Comment

• Ajeleeko samira91 päivisin lahdenmotaria lahteen päin? Bongattu parina päivänä jäken kohdilla n.11-12. Tänään viimeksi.

Comment

• Kukas oli eilen Keravalla liikenteessä, siinä työmaan kohdalla? Lähdit nelostielle päin, itse lähdin 45:sta kohti. Seuraavaksi kohtasin saman laitteen kehän ruuhkasta. Sama aika siis menee, vaikka itse pääsin maks 91km/h ;) Autona siis täysin musta b8 avant ja jarrusatulat oli vihreät tai keltaiset. Aivan helvetin hieno peli!!

Comment

• Voipi olla sama joka ajelin mun persiissä kiinni Tiistaina Jumbon suunnalta ja kääntyi Motonetille. :)

Comment

• Simpekin on jättänyt VeTuRin kotiin ja lähteny töihin autolla. Mites? Loistava prätkäkeli.

Comment

• Valkee urkki pieksämäentiellä hiirolan varalaskukentän päässä [emoji4]

Comment

• Ei Japi ihan kaikkea pysty takalaukussa kuskaamaan, välillä pitää turvautua isompaan konttiin.

Comment

• Tänään Kehä I:llä itäänpäin noin 20:30 musta B7 kilvenalusella ja stroboledit rekkarissa :). ISY-###
                        Ajettiin punaisella 80-avantilla. Kuka olit?

Comment

• Suht samoihin aikoihin bongasin saman pirssin, kuin Killeri. Parkissa Tammiston Mcdonaldsin pihassa, tuli siinä kaverin kanssa A8:lla pyörähdettyä.

Comment

• Olikos se niminerkki Brain musta B6 autosunilla? Kävin hakemas firman autosta tavaraa aamulla
                            Viimeksi muokannut Killeri; 30.9.2016, 10:43. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

Comment

• Oliko se Kuppis :)

Comment

• Olin :)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                                  Olikos se niminerkki Brain musta B6 autosunilla? Kävin hakemas firman autosta tavaraa aamulla
                                  Joo siellä oon hommissa hallin puolella.

Comment

• Kukas hurjasteli tänään valkoisella A5:lla tuusulantiellä ja sai mp-poliisin peräänsä?

Comment

• Ilmeisesti nimimerkki sv:n GT86 tuli nähtyä messuilla? Audeista en tunnistanut tuttuja nimiä...

Comment

• Volver:n B8 siellä kanssa oli, ja komeana olikin!

Comment

• Punainen S2 coupe mustilla vanteilla ajeli juuri Viitasaaren kohdalla nelostietä etelään. Heti tuli ikävä omaa ex-S2:ta :(

Comment

• Juha| tais tulla eilen vastaan moikaten Tapulissa.

Comment

• Jos siitä kehän liittymän vierestä käännyit vasemmalle ni siinä ainakin morjenstelin.:) Olin siinä just risteyksen tukkeena.

Comment

• Jep. Kesti hieman tajuta, kun kattelin vanteitas. Kaikki siinä sen tukkii :)

Comment

• Punainen jenkkilötkö eli Audi 5000 quattro Monsantien ja Paijalantien risteyksessä. Oli komea!

Comment

• Olikos Ugemi tänä aamuna märssykoriin lapsia kuskaamassa S3:lla? Juuri menin portista poika sylissä sisään, kun pihaan ajoi sininen S3 ja oli vielä parkissa, kun lähdin pois.

Comment

• Roccon perässä ajelin Porvoon motaria Porvoota kohti puoli neljän maissa.

Comment

• Sellossa oli jännän harmaa(?) Q5 alusilla ja vihreällä gekolla neljän jälkeen.

Comment

• Eilen joku ajeli Kehä3 klo 4 aikoihin Vantaan Ikean kohdalla A6 sedanilla ja käännyt sitten muistaakseni vielä ennen lahdentietä pois. Olin siinä B7:ssa mikä meni ohituskaistaa :)

Comment

• Lahden trio kauppakeskuksessa näin audiclub pipoisen herran 15min sitten.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viesti
                                                              Sellossa oli jännän harmaa(?) Q5 alusilla ja vihreällä gekolla neljän jälkeen.
                                                              Hepp se olin minä, väri on dakarbeige ei harmaa :D

Comment

Working...
                                                              X