Noin klo11 kuusamontiellä laanilan nesteen kohalla a6 c5 BAF-xxx kilvenalusilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Topsuu Näytä viestiPrismalla puolisen tuntia sitten valkoinen b7 alusilla ja member tarra pikkulasissa, rek tais alkaa FHZ-***. Oli tyylikäs!
Comment
-
Kukas oli eilen Keravalla liikenteessä, siinä työmaan kohdalla? Lähdit nelostielle päin, itse lähdin 45:sta kohti. Seuraavaksi kohtasin saman laitteen kehän ruuhkasta. Sama aika siis menee, vaikka itse pääsin maks 91km/h ;) Autona siis täysin musta b8 avant ja jarrusatulat oli vihreät tai keltaiset. Aivan helvetin hieno peli!!
Comment
-
Voipi olla sama joka ajelin mun persiissä kiinni Tiistaina Jumbon suunnalta ja kääntyi Motonetille. :)
Comment
-
Suht samoihin aikoihin bongasin saman pirssin, kuin Killeri. Parkissa Tammiston Mcdonaldsin pihassa, tuli siinä kaverin kanssa A8:lla pyörähdettyä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiOlikos se niminerkki Brain musta B6 autosunilla? Kävin hakemas firman autosta tavaraa aamulla
Comment
-
Eilen joku ajeli Kehä3 klo 4 aikoihin Vantaan Ikean kohdalla A6 sedanilla ja käännyt sitten muistaakseni vielä ennen lahdentietä pois. Olin siinä B7:ssa mikä meni ohituskaistaa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viestiSellossa oli jännän harmaa(?) Q5 alusilla ja vihreällä gekolla neljän jälkeen.
Comment
Comment