Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Eilen ensin edessäni ja sitten takanani Perniön ja Kemiön välisellä tiellä ajeli hopeanvärinen B5 fl sedan, jossa ehkä oli kilvenalunen edessä ja takana. Ajelin tummansinisellä Volkkarilla.

    Comment


    • Kukas ajeli Juvankoskentiellä vihreällä A8:lla?

      Comment


        a.link minähän se olin, koitin morottaa siinä ohi ajaessa juuri ennen ramppia josta nousit :D Kuppis näemmä bongannut sut samalla reissulla. Itse olin juuri maalaamoon viemässä autoa kun tuli octavia konttiin alkuviikosta :( Kattelin jo kaukaa et tutun näkönen TT teboilin miitistä menee edellä ja ajelin sitten kiinni sua :D

        Comment


        • Morjens Tero! Minä olin mökille menossa. :)

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viesti
            Qke- b7 ouluhallilla oli parkisa kun käytii ohimennen ajamassa
            Juu, piti käydä ihmettelemässä Hötsihommia :)

            Comment


              Hännilänsalmen sillan paikkeilla Viitasaarella tuli etelään päin musta b6 s4 farkku perus b6 a4 farkun perässä, näytti ihan RistoEen ässältä.

              Comment


                Toivottavasti ei, koska vietän sairaslomaa kotosalla :)

                Comment


                • ZJS-*** sininen b5 s4 farkku lähti perään Pitkälahden ABCltä, jatkoit matkaa Hulkon suuntaan, peukkua vilautit ikkunasta. Klubilainen?

                  E: tämähän se http://www.nettiauto.com/audi/s4/8215858
                  Viimeksi muokannut Topsuu; 12.9.2016, 13:23.

                  Comment


                    Hopea B6 S4 Hämeentiellä kohti Hyrylää klo 18 jälkeen. Joku täältä?

                    Comment


                    • Albanzon ex-A4 bongattu Lahdessa hollolankadun tatuointiliikkeen edessä tuossa klo 16 huitteilla.

                      Comment


                      • Musta S4 (B8) URF-XXX Seinäjoella Sammonkadulla. Alunen takana.
                        Hieno auto :)

                        Comment


                        • Albanzon ex-A4 bongattu Lahdessa hollolankadun tatuointiliikkeen edessä tuossa klo 16 huitteilla.
                          Oli itseasiassa vielä siinä kohtaa allekirjoittaneen omistuksessa ja käytössä, mut muutama tunti siitä eteenpäin ni olikin jo mun ex-auto. :)

                          Comment


                          • Lahden motarilla sininen kerhoveli gekko kontissa. Morjesteltii..

                            Comment


                            • Moi!! Niin morjesteltiin :) sievä 4G. ;)


                              Kuppis: Jees, on nyt pois päältä. Sorry.
                              Viimeksi muokannut Antto-; 14.9.2016, 21:00. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

                              Comment


                                Otas Antto- tuo allekirjoitus pois.

                                Keravalla taas päivällä -0000- Tajusin itse pirun myöhään. Siinä mustatun kameratolpan kohalla ajelit vastaan.

                                Comment


                                • Samoin, oli harvinaisen nätti c6 sedan :)

                                  Comment


                                  • Mun vanha A4 B8 SCZ-xxx ajoi Tammiston Teboilin ohi joskus 19-20.. Onko foorumilaisia..?

                                    Comment


                                    • Kuppis tälläkertaa EHKÄ näin :D on syntynyt jo pieni tapa yrittää bongata volvoja :D Oliko sulla arskat päässä?

                                      Toppura ai myit senkin pois? Milläs nyt ajelet :)

                                      Comment


                                      • Bemarilla ajelee toppura taas vaihteeksi...

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja -OOOO- Näytä viesti
                                          Kuppis tälläkertaa EHKÄ näin :D on syntynyt jo pieni tapa yrittää bongata volvoja :D Oliko sulla arskat päässä?

                                          Toppura ai myit senkin pois? Milläs nyt ajelet :)
                                          Oli joo.

                                          Comment


                                          • Olikos se nimimerkki jaegerin A3 jonka perässä ajoin äsken pukinmäen shellin kohdalla?

                                            Comment


                                            • Meikämandoliinihan se, kattelinkin shellin pihassa kun käppäilit että tutun näkönen naama ja huomasin kun kaarsit perään, notta moro vaan. :D

                                              Comment


                                              • Moro vaan, olin vissiin vielä vähä töissä kun en Shellin pihassa käppäillessä nähny.

                                                Comment


                                                  Aamulla kun ajelin töihin, niin Jumbon kohdalla meni 4f sedan, aluset takana ja eripari kilvenvalot, eli ledi toinen ja hehku toinen :)

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                                                    Olikohan Raitoniemi imolagelb B5 S4 tänään about kolmen jälkeen myllymäenkadulla? Ite pyöräilin just töistä kotiin siinä fazerin kohalla... HTZ tms oli rekkari ja valkoset vanteet.
                                                    Hitusen myöhässä huomasin tuon kirjoituksen, kun tulee aika harvakseltaan luettua tätä topiccia. Mutta minähän se siellä ajelin. Hain auton just silloin Jukka & Hytiltä maalauksesta.

                                                    Comment


                                                      Joku oli tänään päivällä Lielahden Cittarissa Audiclubin takki päällä. Olin moikkaamassa mutta käännyit just eri osastolle :)

                                                      Comment


                                                        Oulussa xx-4 rekkarilla oleva A5 (oletan että oli A5 kun oli muutoin oli normaalin näköinen)

                                                        Comment


                                                          S6 takakilven alusella Harisen pihassa tänään.

                                                          Comment


                                                          • Eilen klo 16:n pintaan Marian Sairaalan kohdalla Juha| punaisessaan.
                                                            Ujosti moikkasinkin, mutta et tainnut huomata.
                                                            Olin siinä ambulanssien kääntöpaikan kohdalla oleva kävelijä.

                                                            Comment


                                                            • villeq taisi tulla java bertta kasillaan vastaan Lahdentiellä järvenpään kohdalla n. 8:30 aamulla. Nostin lapasta muttei varmaan sinne motarin toiseen päähän näkynyt. Itse liikenteessä S3pangilla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X