Eilen ensin edessäni ja sitten takanani Perniön ja Kemiön välisellä tiellä ajeli hopeanvärinen B5 fl sedan, jossa ehkä oli kilvenalunen edessä ja takana. Ajelin tummansinisellä Volkkarilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
a.link minähän se olin, koitin morottaa siinä ohi ajaessa juuri ennen ramppia josta nousit :D Kuppis näemmä bongannut sut samalla reissulla. Itse olin juuri maalaamoon viemässä autoa kun tuli octavia konttiin alkuviikosta :( Kattelin jo kaukaa et tutun näkönen TT teboilin miitistä menee edellä ja ajelin sitten kiinni sua :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiQke- b7 ouluhallilla oli parkisa kun käytii ohimennen ajamassa
Comment
-
ZJS-*** sininen b5 s4 farkku lähti perään Pitkälahden ABCltä, jatkoit matkaa Hulkon suuntaan, peukkua vilautit ikkunasta. Klubilainen?
E: tämähän se http://www.nettiauto.com/audi/s4/8215858Viimeksi muokannut Topsuu; 12.9.2016, 14:23.
Comment
-
-
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja -OOOO- Näytä viestiKuppis tälläkertaa EHKÄ näin :D on syntynyt jo pieni tapa yrittää bongata volvoja :D Oliko sulla arskat päässä?
Toppura ai myit senkin pois? Milläs nyt ajelet :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiOlikohan Raitoniemi imolagelb B5 S4 tänään about kolmen jälkeen myllymäenkadulla? Ite pyöräilin just töistä kotiin siinä fazerin kohalla... HTZ tms oli rekkari ja valkoset vanteet.
Comment
-
villeq taisi tulla java bertta kasillaan vastaan Lahdentiellä järvenpään kohdalla n. 8:30 aamulla. Nostin lapasta muttei varmaan sinne motarin toiseen päähän näkynyt. Itse liikenteessä S3pangilla.
Comment
Comment