Limenvihreä A3 bongattu Kehä 1:llä äsken, näkyi klubitarra olevan ikkunassa :) Valkoisella seatilla pyyhkäsin ohi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ugemi Näytä viestiTumma(musta?) sedan urssi tulee saaristokatua aina välillä ennen seiskaa vastaan, ajelee siis etelään. Itse tulen vastaavalla pohjoiseen päin.
Lisäksi Japen talousharmaa nähty minnan alakerrassa perjantaina.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiSe on siel Aleksi pitkälle talveen asti. Toivottavasti ennen sitä talvea viel aavistuksen alempana.:)
Comment
-
Kuppis :D ei taaskaan tullut huomattua :) Olin tulossa DHL:ällältä tivaamassa pakettia. En saanu vielä silloin. Kävin 18.30 kysymässä uudestaan ja sitten irtosi. Eli tosiaan amerikasta (kiinasta) tuli SSAC 3" downpipet ja 3" rännit kattien tilalle :) pikkuhiljaa pikkuhiljaa.. pitää varmaan oma topikki tuonne projektit osioon tehdä. Tässä autossa sitä onkin taas vähäksi aikaa
Comment
-
Jykylässä bongattu nyt parina päivänä erikoisen värinen, kellertävän vihertävä, läski A4 sedan B8. Hurjat pullistukset kaarissa ja makeet vanteet. Clubilaisen?
Comment
-
Mahtoikohan olla tämä. Näkyi kaupan lehtihyllyssä koristavan GTI Magazinen kantta
http://gti.fi/features/the-final-encore-for-now
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti8-tiellä Pietarsaaren kohdilla 1-2 aikaan ajoi harmaa siisti 4f ohi. Kilvenaluset takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiPuistola/Ala-Tikkurila välillä sininen b7 farkku cyl-xxx ja harmaa b5 s4 farkku umi tai ubi alkuisella rekkarilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -OOOO- Näytä viestiKuppis lukiko sulla Teemu vai Kuppis siinä plakaatissa? Äsken itäväylällä koitin raottaa putkinäköä ja vastaan tuli joku lavettirekka(?) Volvo, jossa luki Teemu
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PasiV Näytä viestiKuvaus sopii meikäläiseen. En kylläkään muista yhtään S2:sta ohittaneeni?
Scanialla olin liikenteessä.
Comment
-
JOku tuli tänään ?viiden aikoihin Jumbon kulmalla jollakin vanhemmalla Avantilla. Klubitarra ikkunassa ja rekkari ehkä oli lähelle TNI- :D
Mua et tunnistanu varmasti kun sähkövitossa silloin istuin :)Viimeksi muokannut Hallikainen; 31.8.2016, 23:01.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiMietinkin oliko se Kenhon auto, kun monesti sattuu auto ajelemaan ohi. Kävelin toispuol tietä bussipysäkille päin.
Comment
Comment