Lauantaina teboililta haen sellaisen Killeriltä :) Komia TT ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Joku huristeli (muristeli) tänään 11 jälkeen mustalla farkkunelkulla meikästä ohi käsi pystyssä Lahti-Helsinki motarin eteläpäässä? Morot! Ääniä meinasin lähteä seuraamaan, mut rouva kielsi :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viestiJoku huristeli (muristeli) tänään 11 jälkeen mustalla farkkunelkulla meikästä ohi käsi pystyssä Lahti-Helsinki motarin eteläpäässä? Morot! Ääniä meinasin lähteä seuraamaan, mut rouva kielsi :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Brain Näytä viestiLappeenrannassa myllykeskuksen liikennevaloissa tuli vastaan sininen a4b6, tais olla clubialuset paikoillaan. Ja tää tapahtu joskus 12 aikaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja albanzo Näytä viesti20.8 valkoinen Q7 Tammelan kirkon edessä klo. 16 jälkeen, kukas mahto olla?
Minä olin kuskaamassa pikkuveljeä hänen hääpäivänään. Huomasinkin sun auton siinä kirkon edessä, on se kyllä komea!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestiKilleri bongattu 80:llä jäken keskustasta klo 14
Comment
-
Menee vähän OT, mutta mä pystyn ainakin? :) Kunhan vain näytin.Viimeksi muokannut Toppura123; 22.8.2016, 20:55. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu. Näytin vain
Comment
-
-
-
10min sitten Tapiolan nurkilla ajelin mustan, klubinalusilla varustetun Mbg-xxx c5 s6? sedanin perässä. Ryhdikkään näköinen yksilö.
Comment
Comment