Viime sunnuntaina tuli ajettua lahden väylällä ohi B6:sta ennen renkomäen rampoia, jossa oli kilvenalunen ja pirulliset numerot (xxx-666). Ajelitkin perässä samasta rampista Renkomäkeen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja -OOOO- Näytä viestiAiniin no tietty! Oon sun nimimerkkiin törmännyt ennenkin (kun mieleen tietysti jäänyt ässänomistaja :D ja varsinkin kun asut lähellä..) justjust, no ens kahvitteluille sitten turisemaan lisää? :)
Comment
-
Malminkartano/Kaivoksela välisessä klp 15 aikaan liikenneympyrässä se tosimatala C4 farkku. Väri erikoinen ruskean/harmaa/pronssinen. Täällä foorumillakin ko autosta juttua....moro vaan, koitin vilkutella 4-kopan Golfista
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jünther Näytä viestiMusta r8 Perttelin kirkonkylällä tänään klo16.30. Onko clubilaisia.
Comment
-
Joensuun Jokiasemalla noin ilta kasilta musta A4 b8 rs-maskilla ja clubin kilvenalusella? Kyllä oli hieno pirssi :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaeger Näytä viestiAvo cabrio ajo ohi lapanen pystyssä pukinmäen sillalla Kehä Ykkösen yläpuolella, Moro vaan! Tais olla sama mikä hernesaaressakin ajoi vastaan joku aika sit :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuannikki Näytä viestiJoensuun Jokiasemalla noin ilta kasilta musta A4 b8 rs-maskilla ja clubin kilvenalusella? Kyllä oli hieno pirssi :)
Comment
-
Nätti tummanharmaa urssi käänty eilen ampujantielle Kellokoskella, mä olin se joka katto pitkään perään ja porkkanan värinen t-paita päällä. :)
Comment
-
Vieras
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiNyt on myönnettävä että kuolasin kyllä niitä sun vanteita aika ahkerasti :D Istu kyllä pirun hyvin! Mitkähän vanteet on kyseessä?
Comment
-
-
Janhe taisi nähdä ihan oikein. Ihan ajatuksissa köröttelin ja vasta kun valoja vilkuttelit niin huomasin vastaan tulevan ässän. Aloin vain jälkeenpäin miettimään että onko edessä tutka vai oliko kyseessä vaan clubilaisen tervehdys. Onneksi kyseessä oli jälkimmäinen :) Sinäänsä harvinainen bongaus, että minä pyörin RiSalla noissa maisemissa. Hyvä että edes joku on tarkkaavainen liikenteessä :)
Comment
-
Eilen nelostiellä Joutsasta etelään tuli ruskea Q3 lujaa mutta nätisti "imussa". Maantiellä antoi tilaa ohittaa ensin ja motarilla käytti oikean kaistan raot esimerkillisesti hyödyksi. Toki ohikin olisin päästänyt, jos menohaluja olisi ollut enemmän. Jos olisi motarilta poistuessa ollut lähempänä, olisin saattanut hidastuskaistalta näyttää peukulla että hyvin ajettu :)
Comment
-
Porvoossa oli riverin tapahtuman ajan hopea b5 avant parkissa kentän reunassa. Ahtomittari oli auton ulkopuolella. Tarraa ja alusta oli.
Iltapäivällä tammistossa motarille pääsyä odotteli isoilla ja komeilla vanteilla oleva 4f avant. Morotin mutta takasin sain vaan hölmistyneen katseen. Aluset oli edessä.
Comment
-
Tänään bongattu kaksi eri B7:aa(?) Salossa, molemmat harmahtavia Avanteja, molemmissa aluset takana. EAG-xxx ja AHZ-xxx
Comment
Comment