Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
-
Harmaa A5 rotoreilla ajeli ansakujan suunnalta vehon ohi 1435 :)
1525 länsimäentien suunnasta kehälle paineli muistaakseni miitissäkin nähty cabrio jossa keltaiset sumuvalot?Viimeksi muokannut Hallikainen; 20.6.2016, 15:34.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pwedro Näytä viestiKukas se on päivittäin samarian henkilökuntaparkissa vuorotellen aakutosella ja kasikymppisellä cabriolla? Molemmissa siis kilvenaluset ainakin edessä. Duunin puolesta tulee siinä nimittäin päivittäin pyörähdettyä. :)
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiHarmaa A5 rotoreilla ajeli ansakujan suunnalta vehon ohi 1435 :)
1525 länsimäentien suunnasta kehälle paineli muistaakseni miitissäkin nähty cabrio jossa keltaiset sumuvalot?
Comment
-
-
Lauttasaaressa aamupäivällä parkissa tummanvihreä C5 parkissa, nahat ja tippiloota sekä klubin kilvenalunen takana? Kuka?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiChn-€&€ B7 alusilla Vuokissa just nyt! On se komee.:o
Comment
-
Joku seisoi mustalla B5:llä Ruokolahdella Pappilanlahdentien stoppiristeyksessä 62-tien varressa. Kovin tarkkaan en ehtinyt tuntomerkkejä vilkuilla, kun olin kääntymässä toiseen suuntaan. Olin näkevinäni RS:n etupuskurin ja oisko vanteet ollut ainakin osittain kullanväriset.
Reilu tunti myöhemmin n. 19:40 62:lla tuli Nesteen kohdalla vastaan uusi R8. Ehkä Daytona harmaa?
Joku tumma 8L tuli myös pariinkin otteeseen vastaan kultaisilla vanteilla.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viestiKuppis ei varmaan 25:lla ajellut iltasella? Nummelan suunnalla.
Comment
-
Vieras
Punainen A3 Sporback tontissa ja neljällä putken päällä, Lahden motari ennen järvenpäätä, ehkä. Tunnus oli takana. Juha?
Olin valkoisella pakastimella kärry ja vesilelu perässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiFUN-4 hetki sitten Rauhankadun Shellin kohdalla.
Comment
-
Joku tänään mustalla hyvän näköisellä laitteella jota en tunnistanut kuopion motaria pohjoiseen päin, kello oli ehkä jotain 11-12. Näytin peukkua ja sieltä morjesteltiin kuulemma takas. Kilvenaluset oli takana ja etukilpi näytti olevan sisällä autossa. Hyvältä näytti, peukut uudestaan.
Comment
Comment