-> A6tonen, olin tuona ajankohtana lentokoneessa Taiwanin ja Thaimaan välillä joten taitaa olla jonkun muun pirssi. Eipä näitä punaisia RiSoja hirveästi ole. VillePllä erehdyttävästi RS2n näköinen S2 avantti..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Sunnuntaina bongasin taas sen (ilmeisesti) Eskelin parkkitalossa STC-Meatin paikalla välillä viihtyvän tummanpunaisen kolmelitraisen A6 Avant kiisselin. Tällä kertaa ohikulkutiellä kymppitien jälkeisellä ohituskaistallisella osuudella. Erittäin hyvännäköinen ABT:n korisarja ja ilmeisesti viripalikatkin. Päätellen siitä, että 150 ei mittarissa riittänyt kun suhautti meidän ohi.
Comment
-
Eeehh.. Kenes se vihree S8 on joka pyörii siel Audi Center Espoossa useesti?`Komee vehje, väärän värinen mulle vaa ;) Sininen RS2 tuli myös bongattua samassa osotteessa tänään.
Polkasin muuten pari kertaa paikoillaan olevan V10 S6:n kaasua... kyllä murahtaa pelottavasti!
Comment
-
Eilen illalla Paimion jäähallin pihalla käveli clubitakki, ainakin luulen nähneeni oikein, päällä joku herrasmies lapsensa kanssa. En nähnyt kylläkään kulkupeliä, että siitä ei ole minkään sortin varmuutta. Itse olin tumman harmaalla, profiiilin mukaisella rinkelikeulalla liikenteessä.
Comment
Comment