Alkuperäinen kirjoittaja Japi
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
varustettu cabrio tikkurilantie 109:ssä. Jani?
Olettavasti tämä, ei taida olla jäsen vaikka alusessa autossa on..
http://m.nettiauto.com/audi/cabriole...nt=11&vifNav=Y
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sam-1 Näytä viestivarustettu cabrio tikkurilantie 109:ssä. Jani?
Olettavasti tämä, ei taida olla jäsen vaikka alusessa autossa on..
http://m.nettiauto.com/audi/cabriole...nt=11&vifNav=Y
No kenes pirun se kaveri se nyt olikaan. En nyt enää muista, viimeksi nähny sen auton vissii vuosi sitten. Vai olikoha se b5? :D
Comment
-
Mulla kaverit myi kaikki Audinsa pois, jostain kumman syystä..? :D
Täytyy selvittää onko joku jonka oon unohtanu :D
Comment
-
Kuppis
Minähn se olin vielä ihan unessa töihin menossa. Huomasin kyllä että ajelit vastaan, mutta en tajunnu morottaa.
Äsken kun ajelin töistä kotiin, niin ajeltiin jonkun a6 kanssa melkeen samaa matkaa kehältä johokin koivupään kohille. Tosin sulla oli vähä raskaampi kaasu jalka ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiVayne pyörähti rusalla :D
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viestiDKW-kilpinen avo-TT mk1 ajeli Malminkartanossa tänään. Täältä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viestiKuppis
Minähn se olin vielä ihan unessa töihin menossa. Huomasin kyllä että ajelit vastaan, mutta en tajunnu morottaa.
Äsken kun ajelin töistä kotiin, niin ajeltiin jonkun a6 kanssa melkeen samaa matkaa kehältä johokin koivupään kohille. Tosin sulla oli vähä raskaampi kaasu jalka ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viestiEilen tuli ala-okeroisentiellä noin klo15 musta s5? vastaan käsi taisi olla kuskilla pystyssä mutta itellä oli pitkät piuhat nii vähä myöhäseks meni morjenstelu :D ja tunti sitten pitkäsen s5 bongattu lahessa parkissa
Tusinatavaraa nämä Lahes ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja brantti_ Näytä viestiSiinä oliki iso kasa audeja parkissa. Oliko sulla se missä musta maski? Näyttävä [emoji41]
Comment
-
Joku ajeli hakunilan bussivarikon kohdalla vastaan 12 aikaan?. Alunen edessä
Oliko joku Tuupakan jonoissa 1445 A6sella :)Viimeksi muokannut Hallikainen; 24.5.2016, 14:44.
Comment
-
Ite taas niiiiiin jäässä etten tajunnu tuijjottaa muutakin onko kilvenalusia :D Mikään morotus käynykkään mielessä, näkyy niin harvoin itelle foorumilaisia :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antto- Näytä viestiOliko Kuppis isolla autolla 8:40 Kehä III ? Morjensta kyseiselle kuskille!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hannula Näytä viestiKukas lennätti iltasella hopeaa avant s4 Kotkan hurukselantiellä ja moottoritietä kohti helsinkii? Vissii hyvin kulki kun volvo ei pysyny peräs ;)
Alunen takana
Comment
Comment