D3 EEZ-kilvin ajoi tänään mennen tullen ysitiellä vastaan kun vierailin Suomen Turussa. Tolkkju?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiEilen tikkurilantiellä, suurinpiirtein siinä postin terminaalin kohdilla, ruuhkassa körötteli sininen possu, kaaret, kupit ja vyöt oli. Olen melko varma, että se on ollut joskus ratapäivillä. Ja possun mallistahan mulla ei ole tuon taivaallista hajua, liekkö joku GT3 tai joku :)
https://www.facebook.com/erihinaus/photos
Comment
-
-
Itse itseäni lainaten:
D3 EEZ-kilvin ajoi tänään mennen tullen ysitiellä vastaan kun vierailin Suomen Turussa. Tolkkju?
Comment
-
Eilen alkuillasta kehä 3:selle lähti malmin rampista musta b7 avantti, alla tais olla rotiformit ja jokunen tarra takalasissa ja alunen oli takana. Tuijotin omasta ässästä siinä rampissa kun odottelin omaa vuoroa lähteä. Moro vaan.
Alusin varustettu cabrio tikkurilantie 109:ssä. Jani?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiAlusin varustettu cabrio tikkurilantie 109:ssä. Jani?
Comment
-
Pari clubibongausta Turun keskustan liepeiltä, ensin musta B7 diesel-cabrio, kilvenalunen takana, kuka lie? Heti seuraavassa risteyksessä punainen B8 Avant EP-alkuisella kilvellä ja Hollow Spoke -vanteilla, veikkaisin jta:ta?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HarjulaPari clubibongausta Turun keskustan liepeiltä, ensin musta B7 diesel-cabrio, kilvenalunen takana, kuka lie? Heti seuraavassa risteyksessä punainen B8 Avant EP-alkuisella kilvellä ja Hollow Spoke -vanteilla, veikkaisin jta:ta?
Punainen pitkäkatto bongattu siinä samoilla paikoilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Source Näytä viestiMinun autohan se siinä oli.
Comment
-
Nostelin lapasta tuosa aamusella jäälin kupeessa kuusamontiellä. En tiiä hoksasikko ku aika kohalla nostin
19.05.2016 22:41
Iltapäivällä, hieman neljän jäljestä musta B6 rekkarilla CYP-XXX kainuuntiellä menossa Oulun keskustaan päin. Ajelin vähän matkaa perässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viestiKukas se Takkatie 7:n pihalla tuossa tällä viikolla pyörähti 4F V6 TDI kamppeella, oli ainakin edessä alunen ;)
Comment
-
Puolen päivän aikaan ykkösmotarilla vähän ennen Kaarinaa Turkuun päin mennessä ohitin harmaan B7 avantin, klubitarra takasivuikkunassa. Koetin morjenstaa, mutta sen verran myöhään huomasin, että varmaan kädenheilautus jäi mun tummien takasivulasien taakse.
Paluumatkalla kahden jälkeen TYKSIn työmaan kohdalla vastaan tuli sininen TT rekkarilla tuo ja olisko ollu 22. Joka tapauksessa erikoiskilvet. Liekö klubilaisia?
Comment
Comment