Kuka morjesti punaisesta A3:sesta jossa oli isot hienot hopeat monipuolaset vanteet n. tunti sitten Rusan shellillä? ei ollut alusia. Itse s4 b5 nogaro sedanilla. Olin aluksi vähän hämmentynyt ja piti oikeen kyyläillä ettet siis ollut sama tyyppi (auto) kuin päivällä teboililla..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja TDIq Näytä viestiKuppis äsken Järvenpään Teboilin nurkalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiTänään klo. 17 ajeli Joensuun keskustassa edellä tumma b6 avant, jossa takana oli clubin kilvenalunen. Rekkari oli ZZF-. Kukas olit?
Comment
-
Sininen B5 kilvillä ATMmällä äsken :)
Hetken myöhemmin tais olla B6 hakunilantiellä. Siinä ei ollu alusia jos näin oikein:)
Comment
-
-
Ainakin on aikanaan ollut parilla klubilaisella ja samaisen urssin voi bongata kerhon kuvagalleriasta Gotlandringin kuvista.
http://acf.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat...i/101_3372.JPG
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiSininen B5 kilvillä ATMmällä äsken :)
Hetken myöhemmin tais olla B6 hakunilantiellä. Siinä ei ollu alusia jos näin oikein:)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja pwedro Näytä viestiKerhoveli bongattu n. klo 15.30 aikoihin mustassa A6 4f avantissa klubitunnuksilla tuomarilan alueella! Oli ihan nätti peli :)
Comment
-
tumma c4 sedan klubikilpi takana tänään klo 5:30 vt 5:lla Kuopiossa, Kallansilloilla etelään. Ajoit juuri siinä sillan päällä ohitse. Olin sillä valkoisella täysperävaunuyhdistelmällä, Scania veturina. Hoksasin vasta hetken päästä enkä enää kehdannut edes valoja vilauttaa. Muistaakseni muutaman kerran aikasemminkin samoihin aikoihin näkynyt sama auto samoilla kulmilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kape Näytä viestiKuka ohitti mut tänään aamulla puol 8 aikaan Käpylän kohalla Tuusulanväylällä just ku olin poistumassa liittymästä? Clubin kilvenaluset oli takana ja siisti B4 oli auto.
Comment
Comment